دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل خانه هنرمندان:

آیین‌نامه «سرو هنر» به تصویب رسیده است

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران گفت: آیین نامه تندیس «سرو هنر» که بالاترین درجه هنری است و به هنرمندان اعطا می‌شود تصویب شده است.
کد خبر : 329273

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مجید رجبی معمار در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه که امروز در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت: تاکنون خانه هنرمندان تلاش کرده تا از جناح‌های سیاسی به دور باشد.


وی افزود: در آذرماه نمایشگاه بزرگ 10 روز با عکاسان برگزار می‌شود و همین‌طور تصویر سال در اسفند ماه برگزار می‌شود.


رجبی معمار ادامه داد: در دهه فجر چندین نمایشگاه و سومین دوره فجر صنایع دستی و هفتمین دوره چراغ خاموش و گزيده‌ای از فیلم‌های برگزیده در این خانه به نمایش در می‌آید.


مدیرعامل خانه هنرمندان گفت:‌  این خانه بعد از درگذشت چهره‌های معروف هنری، عکس‌ها و بیوگرافی آنان را تهیه می‌کند و در بزرگداشتی که خانه هنرمندان به نام «آیین چراغ خاموشی نیست» برای آنها برگزار می‌کند، تقدیم خانواده‌هایشان می‌کند. همچنین کتابی در پایان سال برای درگذشتگان همان سال تهیه و منتشر می‌کنیم.


وی با بیان اینکه قرار است خانه هنرمندان حداقل 30 نمایشگاه مختلف را تا آخر امسال برگزار کند، افزود: از ابتدای امسال تا کنون58 نمایشگاه تجسمی داشتیم. سینما تک بدون وقفه کار می‌کند. نسبت به سال گذشته علی رغم وضعیت مالی تلاش کردیم که خللی در کارهایمان ایجاد نشود.


مدیرعامل خانه هنرمندان ادامه داد:  نشست‌های تخصصی موسیقی هم با همکاری و مشارکت خانه موسیقی برگزار کردیم که تا امروز حداقل 22 اجرای کنسرت داخل سالنی داشتیم. البته به دنبال آن هستیم تا با ارتباطاتی از مؤسسه‌های مالی و اعتباری به‌ صورت اسپانسر و یا برخی مؤسسه‌های فرهنگی و هنری کمک بگیریم.


رجبی معمار گفت: تندیس «سرو هنر» یا نشان هنر بالاترین درجه هنری است که به هنرمندان اعطا می‌شود و خانه هنرمندان در تدارک درست کردن آن است و آیین نامه آن به تصویب رسیده است.


انتهای پیام/4046/خ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته