دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«فالش‌‌خوانی در چهارراه فخرآباد» به خانه هنرمندان ایران رسید

نمایش «فالش‌‌خوانی در چهارراه فخرآباد» نوشته و کاری از هادی احمدی در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.
کد خبر : 311329

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «فالش‌‌خوانی در چهارراه فخرآباد» نوشته و کاری از هادی احمدی از اول مهرماه هر شب ساعت 20:30 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.


این اثر درباره یک حادثه در چهارراه فخرآباد است. شادی که دختری‌ بیست و سه ساله است، پس از ماجرای تلخ جدایی پدر و مادرش روزهای سختی را سپری می‌کند و به فاصله‌ زمانی کوتاهی مادرش را از دست می‌دهد. او یک زن را عامل اصلی تمام این اتفاق‌ها می‌داند و همین موضوع زمینه‌ساز انگیزه‌ای برای انتقام می‌شود.


«فالش‌‌خوانی در چهارراه فخرآباد» نمایش رئال اجتماعی است که با بازی نیلوفر وهاب‌زاده‌گان، میلاد بانگی، ملینا تیموری و هادی احمدی روی صحنه خواهد رفت.


این اثر نمایشی به واسطه اجرا در ششمین جشنواره‌ تئاتر شهر، جایزه‌ بهترین بازیگر زن، جایزه‌ بهترین بازیگر مرد و کاندید بهترین کار و کاندید بهترین نمایشنامه بوده است.


بهاره خالقی دستیار اول و برنامه‌ریز، پرستو ایمانی دستیار دوم، عباس براتی عکاس تبلیغات، سامان مه‌آبادی طراحی گریم عکس‌های تبلیغاتی، ماریا جان‌بزرگی عکاس اجرا و هادی احمدی طراح پوستر و بروشور این اجرا هستند.


«فالش‌‌خوانی در چهارراه فخرآباد» تا 10 مهرماه هر شب ساعت 20:30 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد شد.


انتهای پیام/4031/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته