دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تبریک مسئولان به مناسبت روز خبرنگار

مسئولان و مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی هنری با ارسال پیام‌هایی، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفتند.
کد خبر : 302379

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، یکی از مجموعه‌هایی که به مناسبت روز خبرنگار را به خبرنگاران حوزه فرهنگی و هنری تبریک گفته، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است که متن بیانیه‌اش بدین شرح است:


به نام او که به قلم قسم یاد نمود


از برکات خون شهید و شهادت که هنرمردان خداست‌، آن است که آثارشان همانند روح متعالیشان ماندگار می‌شود.


هفدهم مرداد مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی است که فعالیت رسانه‌ای‌اش در بیان حق و حقیقت درقالب شهادت ریخته شد تا هم نامش مانا شود و هم به حرفه خبرنگاری، ارزشی معنوی و الهی دهد.


انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به همین مناسبت ضمن تقدیر از اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران شایسته و فهیم خبرگزاری‌ها،جراید و روزنامه‌ها و رسانه ملی و نیز فعالان فضای سایبری و مجازی که همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نقشی مهم داشته‌اند و مجاهدان جبهه جنگ نرم در عرصه فرهنگ و هنر به شمار می‌روند، این روز گرانقدر را تبریک عرض نموده و امیدوار است تا در راستای اعتلا و ارتقای کمی و کیفی هنر تئاتر در حوزه مقاومت همچون گذشته با نقد عالمانه و سازنده در این عرصه یاری‌گر و همراه باشند.


مدیریت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس صمیمانه از حضور و عنایت آنها نسبت به تئاتر انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت، همچون گذشته با آغوشی باز استقبال می‌نماید و قلم و نقد اصحاب گرانقدر رسانه را گشایشی در رفع قصور و گامی در جهت پویایی و حرکت به سمت افقی روشن و امیدوارانه می‌پندارد.


در پایان ضمن تبریک مجدد این روز خجسته به محضر خواهران و برادران خبرنگار، از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و دوام توفیقات روزافزون ایشان را ظل توجهات حضرت بقیه الله(عج) آرزومندیم.


مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر نیز در پیامی از خبرنگاران و اهالی عرضه خبر و رسانه تقدیر کرده است. در این پیام آمده است:


هو المعین
جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون


اقتضای جان چو ای دل آگهی است هر که آگه تر بود جانش قوی است


خبرنگاران و اصحاب نازنین قلم و اندیشه، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار، از اینکه در مسیر اشاعه حقیقت و ایفای رسالت خطیر و سترگ آگاهی‌بخشی به مردم از طریق اطلاع‌رسانی دقیق و وثیق همراه با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‌ای با رعایت شئون انسانی اهتمام ورزیده‌اید؛ تشکر نموده و این روز ارزشمند را به شما تبریک عرض می‌کنم.


از ایزد متعال آرزو دارم، یاریمان کند تا در هر شرایطی مدافع ارزش‌های والای انسانی و خدمتگزار راستین ملت باشیم.


در پیام دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز آمده است:


بر خود لازم می‌دانم از تمامی فعالان حوزه رسانه که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانعه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کردند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. بی‌گمان افزایش آگاهی عمومی جامعه در صیانت از میراث فرهنگی، حمایت از تولید و عرضه صنایع‌دستی ایرانی و تحقق گردشگری پایدار رسالت این اداره کل را در پیشبرد اهداف ذاتی تسهیل و میسر خواهد نمود.


خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند و نقدهای اصحاب رسانه به عنوان ناظران و چشمان جامعه، بهترین کمک به شناخت نقاط قوت و تلاش برای بهبود نقاط ضعف است.


امید است در عرصه خبر حافظ میراث گرانبهای این سرزمین کهن ایران اسلامی باشید.


مدیر شبکه مستند نیز از دیگر مسئولانی بوده که به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک منتشر کرده است.پیام تبریک مدیر شبکه مستند بدین شرح است:


«ن والقلم و ما یسطرون»


17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و «روز خبرنگار‌» بر راویان راستین صداقت مبارک باد.


ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، مجاهدت دلسوزانه شما، وجدان‌های بیدار جامعه و تصویرگران زمان خویش را ارج می‌نهم و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت صادقانه حق و حقیقت در عرصه آگاهی آرزومندم.


معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در قالب پیامی روز خبرنگار را بدین شکل تبریک گفته است:


خبرنگاری، حرفه‌ای است آمیخته با عشق و رسالتی ممتاز دارد. نگاه جامع و دقیق خبرنگاران به مسائل جامعه و رویدادها و فرآیندها شایسته قدردانی و سپاس است. تلاش بی‌دریغ خبرنگاران هنری را که بی‌تردید پویایی و توسعه هنر از آن بهره‌مند است؛ پاس می‌داریم و امید که بیشتر و بهتر از پیش، پاسخگوی خبرنگاران گرامی باشیم. خبرنگار عزیز! روزت مبارک، قلمت پرتوان و از هرگونه گزندی در امان.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته