دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اسدی:

تمام پروژه‌های عمرانی واحد اهر، تا پایان سال به اتمام می‌رسد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در آیین افتتاح پروژه های عمرانی واحد اهر، از اتمام تمامی پروژه های عمرانی این واحد تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر : 3292

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر نادر اسدی گفت: پروژه مجتمع خوابگاهی با زیربنای 5800 متر مربع و در سه طبقه و مجتمع خدماتی دانشجویی با زیربنای 1000 متر مربع در دو طبقه به صورت بوفه مرکزی مجزا برای خواهران و برادران و با صرف اعتباری معادل 47 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و مجتمع مرکزی آموزش در قالب 60 کلاس استاندارد با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.


وی، همچنین به مدرسه سما و مهدکودک نیز اشاره کرد و افزود: مدرسه سما در مقطع دبیرستان مشغول تحصیل هستند که از سال آتی در کلیه مقاطع دانش آموزان مشغول تحصیل خواهند شد.


وی گزارشی کامل و جامعی از فعالیت های انجام شده در سال جاری در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی ارائه کرد که مورد تحسین و تشویق دکتر منادی نماینده تام الاختیار استان قرار گرفت.


همزمان با ایام الله دهه فجر پروژه خوابگاه دانشجویی، مجتمع خدمات دانشجویی، مدرسه سما و صحن بیرونی مسجد بلال با حضور دکتر منادی نماینده دکتر میرزاده در آذربایجان شرقی و هیئت همراه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب