دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 10:08
امیر پیامبری:

سربازان قهرمان در نیروهای مسلح استخدام می‌شوند

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: سربازان تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح، با کسب عنوان قهرمانی و در صورت تمایل، در نیروهای مسلح استخدام می‌شوند.
کد خبر : 328903
96325.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، امیر سید‌کمال پیامبری در مراسم اولین کمیته جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح اظهار کرد: جشنواره ورزشی سرباز، گامی مفید برای شناسایی و کشف استعدادهای جوان در زمینه‌های ورزشی است.


رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح افزود: به‌منظور تقویت بنیه ورزشی نیروهای مسلح، این امکان پیش‌بینی شده تا سربازان تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح با کسب عنوان  قهرمانی و در صورت تمایل در نیروهای مسلح استخدام شوند؛ با این اقدام شرایطی فراهم می‌شود که بتوانیم از توانایی و استعدادهای این عزیزان در طول خدمت 30 ساله آن‌ها در زمینه‌های مربی‌گری، سرپرستی و مدیریت بهره‌مند شویم.


گفتنی است اولین كميته جشنواره ورزشی سربازان نيروهای مسلح با حضور امير سیدکمال پيامبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح و سردار ابراهیم کریمی جانشين رئیس سازمان وظيفه عمومی ناجا برگزار شد.


در اين كميته درباره تصويب رشته‌های ورزشی مسابقات و نحوه برگزاری جشنواره بحث و تبادل نظر شد و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، بنا داریم تا سربازان شرکت‌کننده در 12 رشته ورزشی با عناوين تيراندازی، تکواندو، جودو، آمادگی‌ جسمانی، شنا، کشتی‌ فرنگی و آزاد، طناب‌کشی، دارت و تنيس روی‌ميز به رقابت با یکدیگر بپردازند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
۰
قطعا اقدام موثری است البته اگر عملیاتی شود...
هلدینگ شایسته