دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط بنیاد شهید؛

اردو‌های فرهنگی، سیاحتی جانبازان اعصاب و روان برگزار ‌می‌شود

بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی جانبازان معزز اعصاب و روان، اردو‌های سیاحتی و تفریحی، «اردوی نشاط و سلامت» را برگزار می‌کند.
کد خبر : 328489
n00268045-b.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای وظیفه ذاتی خود مبنی بر رسیدگی به  امور خانواده‌های شاهد و ایثارگر و جانبازان دفاع مقدس، برنامه‌های مختلف فرهنگی، سیاحتی، ورزشی، تفریحی  را در دستور کار خود  داشته و به مرحله اجرا می‌گذارد.


برگزاری اردو‌های تفریحی برای ایثارگران می‌تواند راه مناسب در درمان آلام و خسته‌گی‌های  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روحی و جسمی جانبازان و خانواده آن عزیزان باشد. در همین راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران،  اردوی سیاحتی و  تفریحی را برای جانبازان اعصاب و روان ترتیب داده است تا به‌همراه خانواده در این دور همی شرکت کنند و با بهره‌گیری از مواهب طبیعت، روح خود را جلا دهند.


 بنیاد شهید و امور ایثارگران، اردوی سیاحتی جانبازان اعصاب و روان  را به منظور گسترش و توسعه سلامت در  بین جامعه هدف بنیاد شهید، در استان مازندران برگزار خواهد کرد. اداره کل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید،  اردوی خانوادگی ویژه جانبازان معزز اعصاب و روان «اردوی نشاط و سلامت» را به میزبانی بنیاد شهید استان  مازندران  برگزار خواهد کرد و در این برگزاری به  دنبال  افزایش سطح  نشاط و سلامتی جانبازان معزز اعصاب و روان است.


این اردو با محتوای برنامه‌های فرهنگی، تفریحی، سیاحتی، آموزشی و درمانی تحت عنوان «اردوی نشاط و سلامت» از تاریخ 5 الی 9 آذرماه با حضور  200 شرکت کننده از سراسر کشور در شهرستان رامسر  استان مازندران برگزار می شود. بدیهی است برگزاری این‌گونه اردو‌ها تأثیر بسزا و مثبتی در روحیه جانبازان معزز اعصاب و روان خواهد داشت.


انتهای پیام/4100/


 


 


انتهای پیام/

برچسب ها: هنر فرهنگ آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته