دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علیرضا اکبرپور:

بدون هیچ‌ چشم‌داشتی هدایت تیم نونهالان استقلال را پذیرفتم

سرمربی جدید تیم نونهالان استقلال گفت: بدون هیچ‌ چشم‌داشتی هدایت نونهالان استقلال را پذیرفتم و می‌خواهم این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانم.
کد خبر : 328309
21620111.jpg

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به انتصاب خود به‌ عنوان سرمربی تیم نونهالان استقلال اظهار کرد: این تیم دو سوم بازی‌های خود را انجام داده است و 30 امتیاز با تیم اول جدول رده‌بندی فاصله دارد.


وی اضافه کرد: این تیم را در حالی تحویل گرفتم که وضعیت خوبی ندارد و در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته است، امیدوارم با برنامه‌هایی که برای این تیم تدارک دیده شده، بتوانیم به‌ معنای واقعی کلمه ادای دین کنیم.


سرمربی تیم فوتبال نونهالان استقلال عنوان کرد: در صحبتی که با آقای محمد مؤمنی رئیس آکادمی باشگاه استقلال داشتم، وی از من خواست تا هدایت تیم نونهالان را برعهده بگیرم و من نیز بدون هیچ چشم‌داشتی این مسئولیت را پذیرفتم.


اکبرپور با اشاره به‌ اینکه سعی می‌کنیم این تیم را به جایگاه اصلی خود برسانیم، بیان کرد: در بازی روز گذشته مقابل پیکان، تیم اول جدول رده‌بندی با نتیجه یک بر صفر بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و این پل پیروزی در دیدارهای آینده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هم‌گروهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات اظهار کرد: استقلال در گروه دشواری قرار گرفته است و هر کدام از تیم‌های حریف استقلال برای خودشان غولی هستند.


پیشکسوت استقلال ادامه داد: البته استقلال نیز تیم کوچکی نیست و مطمئن هستم با تقویت تیم در نیم‌فصل، آبی‌پوشان نتایج خوبی در آسیا کسب می‌کنند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته