دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت تیم استقلال:

استقلال به هیچ حریفی باج نمی‌دهد حتی سپاهان

پیشکسوت تیم استقلال گفت: سپاهان تیم خوبی است، اما استقلال نشان داده به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و همیشه برای پیروزی بازی می‌‌کند.
کد خبر : 320231
AG8I7220.jpg

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به عملکرد استقلال در دیدارهای گذشته اظهار کرد: استقلال بازیکنان جوان و خوبی دارد و طبیعی است که اگر جوانان روی فُرم باشند این تیم نتیجه هم خواهد گرفت. جوانان آینده استقلال هستند و در آینده با عملکردشان می‌توانند به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند.


وی با اشاره به نقش شفر در پیروزی‌های اخیر تیم استقلال به خصوص برتری مقابل سایپا بیان کرد: شفر نقش اول را در نتایج آبی‌پوشان دارد و طبیعتاً پاسخگوی نتایج است.


پیشکسوت استقلال تصریح کرد: در اوایل فصل جاری شرایط استقلال طوری بود که این تیم دچار حاشیه شده بود، اما شفر توانست این حاشیه‌ها را در نطفه خفه کند و این هنر تنها از دست سرمربی بزرگی همچون شفر برمی‌آمد.


اکبرپور با بیان اینکه بازیکنان جوان استقلال در این تیم خوب کار می‌کنند و هواداران را به آینده تیم‌شان امیدوار کرده‌اند، عنوان کرد: استقلال از بازیکنان سرعتی و پا به توپی برخوردار است که به راحتی می‌توانند در زمین برای هر حریفی مشکل‌ساز شوند.


وی یادآور شد: در بازی با نفت مسجدسلیمان و سایپا، استقلال نشان داد که به هماهنگی لازم رسیده و می‌تواند برای هر حریفی خطرناک باشد.


پیشکسوت استقلال با اشاره به بازی این هفته استقلال مقابل سپاهان افزود: سپاهان در واقع دو تیم دارد، یکی تیم سپاهان و دیگری امیر قلعه‌نویی که خودش یک تیم محسوب می‌شود، بازی با تیم قلعه‌نویی دشوار است، اما استقلال هم تیم بزرگی است.


اکبرپور متذکر شد: سپاهان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمندی دارد، اما استقلال نیز نشان داده به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و همواره برای پیروزی به مصاف حریفان می‌رود.


وی ادامه داد: هیچ حریفی نیست که مقابل استقلال ترس نداشته باشد، چراکه آبی‌ها از بازیکنان نترس و خلاقی بهره می‌برند و اگر بازیکنان دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنند قطعاً می‌توانند سپاهان را مغلوب کنند.


انتهای پیام/4048/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته