دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1397 - 12:48
پیشکسوت استقلال در گفتگو با آنا:

استقلال مقابل السد محکم بازی کرد/ اخراج روزبه همه چیز را به هم ریخت

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال مقابل تیم پرستاره السد بازی بسیار خوبی ارائه داد اما اخراج روزبه چشمی همه چیز را به هم ریخت.
کد خبر : 312301

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به بازی استقلال مقابل السد قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حذف نماینده کشورمان، اظهار کرد: استقلال مقابل تیم پرستاره السد بازی بسیار خوبی ارائه داد و با توجه به نتیجه دور رفت، آبی‌پوشان در بازی با نماینده قطر با تمام توان پا به میدان گذاشتند.


وی اضافه کرد: استقلال در این دیدار بسیار محکم بازی کرد و ثانیه‌ای پا پس نکشید و اگر روزبه چشمی اخراج نمی‌شد حتی ممکن بود استقلال حریف خود را مغلوب کرده و راهی مرحله بعد شود. به‌هرحال فوتبال است و هزار و یک اتفاق و اخراج روزبه نیز از اتفاقات فوتبال بود.


پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه هجمه علیه چشمی به دلیل اعتراضی که در نیمه نخست بازی با السد داشت و منجر به اخراجش شد بیشتر شده است، بیان کرد: روزبه چشمی همواره با تمام توان برای استقلال بازی می‌کند و فداکارانه در زمین حاضر می‌شود و به نظرم بی‌انصافی است اگر تمام کاسه کوزه‌ها را سر مدافع استقلال بشکنیم.


اکبرپور افزود: هواداران استقلال دوست داشتند با توجه به صعود تیم رقیب یعنی پرسپولیس به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌شان به مرحله بعد برود و به هر حال این اتفاق رخ نداد و این هم از قشنگی‌های فوتبال است که نمی‌شود تا سوت پایان بازی داور تیمی را برنده یا بازنده دانست.


وی درباره عملکرد سرمربی استقلال عنوان کرد: عملکرد شفر در استقلال عالی بوده است، این سرمربی آلمانی توانست تیمی از هم پاشیده را سروسامان بدهد و نتایج خوبی نیز همراه با آبی‌ها به دست آورد و حتی استقلال را قهرمان جام حذفی کرد، اما با جدایی بازیکنانی که در فصل گذشته بازی می‌کردند شرایط مقداری سخت شد.


پیشکسوت استقلال یادآور شد: مطمئنم شفر با درایتی که دارد دوباره این تیم را به روزهای خوب بازمی‌گرداند و در صورت هماهنگی بازیکنان جدید، استقلال در آینده به نتایج بهتری خواهد رسید؛ شفر مربی با دانشی است و تجربیات زیادی دارد.


اکبرپور در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی، گفت: به نظرم تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی تبریز مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هستند.


وی در پایان در پاسخ به سؤال دیگری درباره افت خط حمله استقلال پس از جدایی تیام، متذکر شد: تیام مهاجم بزرگی است، اما به هر حال جدا شده است و باید به فکر سایر بازیکنان بود تا آنها هرچه زودتر به فرم اصلی خود بازگردند و به استقلال در ادامه راه کمک کنند.


انتهای پیام/4078/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته