دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 13:10
کرمی‌راد:

قضاوت درباره شهردار جدید کرمانشاه نیاز به زمان دارد

دبیر حزب مؤتلفه کرمانشاه، شهردار جدید کرمانشاه را دارای تجارب خوبی دانست و گفت: برای قضاوت در مورد وضعیت مدیریت شهری باید منتظر نتایج برنامه‌های شهردار ماند.
کد خبر : 327623
_79V3326.jpg

محمد کرمی‌راد در حاشیه بازدید از خبرگزاری آنا در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های این رسانه اظهار کرد: شهردار کرمانشاه در شرایطی انتخاب شده که هیأت حل اختلاف مشغول بررسی مباحث مربوط به شورای اسلامی شهر کرمانشاه است و باید در این مورد رأی و نظر خود را اعلام کند.


وی، انتخاب شهردار در این شرایط را کمی پیچیده عنوان کرد و گفت: در این شرایط نحوه مواجهه و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر، همکاری مسئولان دولتی و استاندار، درآمدهای شهرداری و توانمندی نیروی انسانی در شهرداری کرمانشاه مهم‌ترین عوامل موفقیت یا شکست مدیریت سعید طلوعی شهردار جدید محسوب می‌شود.


دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه طلوعی در چند منطقه شهرداری تهران به‌عنوان شهردار  تجربیات خوبی دارد و باید فعلاً منتظر ماند و در صورت تکیه وی بر مسند مدیریت شهری، عملکرد وی را رصد و پس از مدتی قضاوت کرد، افزود: طلوعی باید در مورد مباحثی که در مورد وی در فضای مجازی مطرح شده، شفاف پاسخ بدهد و یا به نوعی عملکرد خود را برای برون‌رفت از وضعیت موجود تطبیق بدهد.


کرمی‌راد خاطرنشان کرد: شهرداران بومی معمولاً در کرمانشاه با چالش‌های مدیریتی مواجه می‌شوند و اگر حکم سعید طلوعی به‌عنوان شهردار کرمانشاه تأیید شود، کار باید منطقی پیش برود و شهردار کرمانشاه باید بداند جامعه کرمانشاه نیاز به دریافت خدمات دارد که اگر درست پاسخ داده نشود، به مردم ظلم شده است و همه باید کمک کنند از مشکلات کاسته شود.


به گفته نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، زمانی که شورای اسلامی شهر کرمانشاه در چند دوره قبل منحل شد، تلاش کردم احیا شود، چون کمیسیون‌های ماده پنج و 100 تعطیل، جرائم چند برابر و با گذشت زمان مردم متضرر شدند.


کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه دوباره تشکیل و منوچهر فخری با 9 رأی اکثریت اعضای آن دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شد؛ اما استاندار پیشین کرمانشاه با ترفندهای خاصی وی را کنار زد.


وی از مردم خواست اخبار واقعی را از رسانه‌های رسمی و معتبر دنبال کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند و گفت: آزمون مدیریت‌ها برای سرداران بسیار مهم است؛ چراکه افراد جامعه به عملکرد آنان نگاه می‌کنند و اگر موفقیتی باشد، موجب رضایت مردم می‌شود و اگر موفقیتی حاصل نشود، ناکارآمدی سرداران مطرح می‌شود که مدعی کار و مدیریت جهادی هستند.


کرمی‌راد عنوان کرد: سال 86 تصدی استانداری کرمانشاه را به من پیشنهاد دادند؛ اما نپذیرفتم چون می‌دانستم به‌عنوان استاندار بومی مشکلات زیادی پیش‌رو خواهم داشت؛ ولی وکالت مردم در خانه ملت را با جان و دل قبول کردم.


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه تأکید کرد: باید برای توسعه کرمانشاه همگرایی برقرار شود و موفقیت در سایه وحدت حاصل خواهد شد و البته اگر اقدام خلاف قانون و سوءمدیریت در هر جا و از هر فردی دیده شود، باید بیان و توسط مراجع ذی‌ربط به آن رسیدگی شود تا مردم نسبت به انقلاب دلگرمی بیشتری پیدا کنند.


انتهای پیام/4101/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته