دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 14:11
با 8 رأی؛

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه شد

سعید طلوعی امروز در جلسه رسمی اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با هشت رأی به‌عنوان شهردار انتخاب شد.
کد خبر : 325780
204816_btBL7Uhh.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، سعید طلوعی امروز در جلسه رسمی اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به‌عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شد.


جلسه امروز شوراییان با غیبت مازیار رضایی و رسول آزادی همراه بود و سایر حاضران با اکثریت آرا به شهردارشدن سعید طلوعی رأی دادند.


کرمانشاه در سال‌های اخیر همواره با چالش‌های عجیبی از جمله انحلال یک دوره شورای اسلامی شهر، استیضاح و استعفای چند شهردار و ماه‌ها حاشیه در وضعیت مدیریت شهری همراه بوده است.


جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حالی برگزار شد که به‌دلیل لجاجت اعضای آن با یکدیگر در انتخاب شهردار و غیبت برای از رسمیت انداختن جلسات و... با تهدید انحلال از سوی هیأت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه مواجه بود.


شوراییان قبلا علی‌حیدر کرمی را با اکثریت آرا انتخاب کردند که به‌دلیل ترک جلسه توسط چند نفر از آنان، انتخاب وی که سابقه‌ای سه دهه‌ای در سطوح مختلف مدیریت شهری کرمانشاه دارد از رسمیت افتاد.


به گزارش آنا، سعید طلوعی 55 ساله بالاخره به‌عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شد و روال تأیید آن در نهادهای ذی‌ربط باید طی شود تا شاید شهر یک میلیون نفری کرمانشاه برای مدتی روی آرامش ببیند.


طلوعی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است که دارای مدرک دکتری دندان‌پزشکی است و هم‌زمان تحصیلات کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت را در دانشگاه شهید بهشتی تهران گذرانده است. او سوابقی همچون تصدی شهرداری مناطق 5، 7، 8 و 10 تهران را نیز در کارنامه کاری خود دارد و امید است این تجارب و سوابق بتواند شهرداری بحران‌زده کرمانشاه را به‌صورتی مناسب ساماندهی کند.


انتهای پیام/4101/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews آنا
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
هوشنگ جعفری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
۰
از درگاه خداوند متعال دعا داریم که شهر کرمانشاه با آقای دکتر طلوعی به آرامش برسید و مردم در آسایش باشند.
داریوش
Kazakhstan
جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
۰
امیدوارم مشکلات فراوان شهرکمترشود،حمل ونقل عمومی درتمام نقاط شهرگسترش یابد،ترافیک اندکی کم شود
باتشکر
سالار ولی زاده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷
۰
سلام کسی که از رفتار و کردار کسی نمیداندباید قضاوت نکند شاید هم دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه بشه برای بعضی ها راه دزدی بسته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
۰
امیدوارم یه فکری برای بیکاری جوانان بشه
مهدی
Germany
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
۰
ان شاء الله مردم بتوانند متوجه ارزش حضور یک مدیر موفق در شهر باشند، کارهایی که دکتر طلوعی در تهران کردi شبیه به معجزه بوده
نورمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
۰
سلام
من باتوجه به اثرات زیست محیطی درخت پیشنهادمیکنم یه کمپین راه اندازی بشه درکرمانشاه که هرفردیک درخت بکاره درآستانه سال۹۸
نورمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
۰
توروخدایه فکری برای تکدی گری درکرمانشاه بشه واقعا واقعا آبروریزیه هیچ جامثل کرمانساه این معضل بیدادنمیکنه!!
همچنین فکری برای وانتیها که سوغات خوش آوازه کرمانشاه رابدنام کردندبا این آشغالهای غیربهداشتی که میفروشند.وغیربومیها که نمیدانندومیخرند!!
احمد موسوی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
۰
عاجزانه از شهردار جدید تقاضامندیم که به زیباسازی و نوسازی این شهر خسته کرمانشاه بپردازد مگر ما چه گناهی کردیم که شهر های دیگر کشور به این زیبایی و پویایی باشد ولی کرمانشاه همیشه ضعیف تر و مظلوم تر باشد!!!
امرایی
Poland
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
۰
آقای دکتر طلوعی از بچه های جبهه و جنگ هست ایشالله مثل مدیریت قبلی در شهرداری جلوی رانت خوران بی حیا مقاومت کنه.... به شدت مقابل کم کاری و رانت خواری می ایسته و علت این جسارت و نترس بودنش هم پاک دستی اون هست و گرنه کوتاه می اومد
هلدینگ شایسته