دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گالری سرزمین هنر؛

نمایشگاه خیریه نقاشی و حجم به نفع بچه‌های آسمان برگزار می‌شود

در گالری سرزمین هنر، نمایشگاه نقاشی و حجم «به‌رنگ آسمان» با آثاری فاخر و اهداف خیرخواهانه به نفع بچه‌های آسمان برگزار می‌شود.
کد خبر : 327263
photo_۲۰۱۸-۱۱-۲۱_۰۸-۱۸-۳۳.jpg

بیژن کشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی و هنر‌های تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: گالری سرزمین هنر در صدد برگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی و حجم به‌نام «رنگ آسمان» برآمده، این نمایشگاه حاصل هنر‌نمایی استادان و هنرمندان بزرگ ایران زمین است که می‌تواند برای علاق‌مندان هنر بسیار حائز اهمیت و قابل توجه باشد.


مدیر گالری سرزمین هنر بیان کرد: این نمایشگاه شامل آثار بی نظیری از چهره‌های نام آشنای هنر ایران چون نصرالله افجه‌ای، هانیبال الخاص، ژازه تباتبایی، صادق تبریزی، محمد علی ترقی‌جاه، ایران درودی، پرویز کلانتری، حسین کاشیان است، این نمایشگاه با نیت خیرخواهانه و به جهت حمایت از بچه‌های آسمان برنامه‌ریزی شده و افتتاح خواهد شد. حمایت از هنرمندان جوان و بی بضاعت مخصوصا خارج از پایتخت،کمک به زنان کم درآمد و سرپرست خانوار که دست سازه‌های هنری درست ‌می‌کنند از اهداف دیگر این نمایشگاه است. 


کشانی ادامه داد: کمک به معلولین جسمی و ذهنی و بیماران بی بضاعت و مشاوره، ارتقا سطح کیفی هنرمندان جوان و نوظهور، برگزاری نمایشگاه‌های خارجی برای هنرمندان جوان اهداف نهایی است که در برگزاری این نمایشگاه در نظر داریم. گالری سرزمین هنر از معدد مکان‌هایی هنری است که با مدیریتی خانوادگی اداره می‌شود و در حقیت خانه دوم ماست. مدیریت این گالری را به اتفاق همسرم مونا مهری به‌عهده داریم و همین امر باعث شده در اداره این مکان موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه 9 آذر از ساعت 16 در محل گالری سرزمین هنر واقع در اوین، ابتدای خیابان شهیدکچویی ، کوچه صفا، پلاک 4 برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان در این گالری آزاد است.


انتهای پیام/4100


 


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر آنا
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
احمد معتمدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
۰
همه سازمانها و موسسات فرهنگی و هنری جزو رسالت اجتماعیشون هست تا حمایت بکنند از کودکان بیماریهای خاص
شعری احمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
۰
کار خوب و خدا پسندانه ای هست
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
۰
آفرین بر این هنر مندان و تصمیم گیران
هلدینگ شایسته