دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه عکس «شیرینی تلخ امید» در گالری الکا برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس «شیرینی تلخ امید» با عکس‌هایی از زندگی اقوام حاشیه هامون، شور زندگی را در عین مشکلات جغرافیایی به تصویر می‌کشد.
کد خبر : 322243
photo_۲۰۱۸-۱۰-۳۱_۱۹-۱۶-۰۲222.jpg

سپیدار نیرومند در گفتگو با خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: نمایشگاه عکس «شیرینی تلخ امید » از 11 آبان در گالری الکا افتتاح می‌شود و تا 25 آبان پذیرای علاقه‌مندان هنر خواهد بود. در این نمایشگاه 33 قطعه عکس در اندازه‌های گوناگون به نمایش گذاشته می‌شود که حاصل هنرمندی احسان راد است.


مسئول برگزاری نمایشگاه عکس «شیرینی تلخ امید» بیان کرد: موضوع عکس‌ها، قومی به نام جَت هستند که در شرایط خاص جغرافیایی قرار دارند و خشکسالی‌های اخیر نیز عامل تشدید معضلات آنها شدهاست، اما با تمام این سختی‌ها همچنان با امید و تلاش زندگی می‌کنند. دریاچه هامون و تالاب جازموریان این روزها شرایط خوبی ندارند اما حال مردمانش به امید آیند‌ه‌ای بهتر خوش است.


وی گفت: عکس‌های این نمایشگاه در نگاهی کلی شاید نمایی از سختی‌ها و مشکلات را نشان دهد اما لبخند پر از امید کودکان به آینده‌ای بهتر و روشن، تمام شرایط را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و شور زندگی را نشان می‌دهد. در برپایی این نمایشگاه کیمیا خرمی و بابک قادری زحمات فراوانی متحمل شده‌اند. از تمام علاقه‌مندان و دوستداران طبیعت و هنر برای دیدن عکس‌های این نمایشگاه دعوت می‌کنم.


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر ana آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته