دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی گالری ویستا؛

فراخوان سومین دوره جایزه هنر معاصر منتشر شد

فراخوان سومین دوره جایزه هنر معاصر، از سوی گالری ویستا منتشر شد
کد خبر : 320035
aaaa.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از گالری ویستا، سومین فراخوان جایزه هنر معاصر با موضوع آزاد از سوی گالری ویستا منتشر شد. در این فراخوان طرح‌هاى كوريتوريال پذیرش می‌شوند و هنرمندان تا سی‌ام آذرماه مهلت دارند پروپوزال‌های خود را تحویل دبیرخانه دهند، هر هنرمند یا گـروه هنری مجاز به ارائه حداکثر دو پروپوزال هستند.


بر‌اساس این فراخوان گالری ویستا با سه هدف اصلی شناسايى و معرفى طرح‌هاى نوآورانه در هنر معاصر ايران، اهميت بخشيدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه‌ريزى اجرايى و غنای محتوا این فراخوان را طراحی و اجرا می‌کند.


در این فراخوان درباره معیارهایی که مورد توجه این جایزه است، آمده است: ويستا به معناى انديشه و انديشه‌ورزى است. سومين دوره جايزه هنر معاصر ويستا مانند دوره‌هاى پيشين مى‌كوشد با تأكيد بر ارزيابى فكر و ايده‌هاى معاصر هنر، شرايطى را براى معرفى و اجراى فكر و اثر برتر فراهم نمايد؛ ايده‌سازى و اهميت به ساز‌و‌كارها و فرآيند خلق در هنر امروز هدفى است كه اين جايزه فارغ از رسانه يا جنبه‌هاى زيباشناختى دنبال كرده است؛ هنرمندان پس از ارائه طرح و پروپوزال كتبى خويش،كه معيارهايى مانند معاصر بودن، ارزش‌هاى تئوريك، اجرايى بودن و پتانسيل‌هاى فرهنگى را شامل مى‌شود در صورت پذيرفته شدن در ليست منتخب بايد بتوانند طرح‌هاى خويش را براى اجرا توجيه كنند.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته