دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه نقاشی «اسکیزوتایپال» افتتاح می‌شود

نمایشگاه نقاشی «اسکیزوتایپال» افتتاح می‌شود.
کد خبر : 318860
11.jpg

صبا صالحی در گفتگو با خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: «اسکیزوتایپال» عنوان نمایشگاهی است که بر اساس فضای نقاشی‌هایی که کشیده‌ام انتخاب کردم. در علم روان‌شناسی، اسکیزوتایپال به کسانی گفته می‌شود که زندگی واقعی برای آنها سخت است و به همین علت داستان‌پردازی‌های مختلف و عجیب و غریب می‌کنند. نقاشی‌های من نیز از همین فرم روایی پیروی می‌کند و داستان‌های گوناگون را در یک قاب روایت می‌کنند.


هنرمند نقاش و صاحب آثار نمایشگاه اسکیزوتایپال گفت: من در نقاشی‌های خود یک موضوع ساده را آن‌قدر داستان‌پردازی کرده‌ام که در آنها به اسکیزوتایپال می‌رسیم. تعداد آثاری که در این نمایشگاه به نمایش خواهم گذاشت، 24 اثر است که به مدت دو سال تمام وقت خود را برای به نتیجه رساندن این کارها گذاشته‌ام و در این مدت نیز هیچ فعالیت نمایشگاهی نداشته‌ام تا بتوانم به آنچه مطلوبم، دست یابم.


وی بیان کرد: در چند ماه آینده برنامه‌ای برای برگزاری نمایشگاهی دیگر را دارم که با هدف خیرخواهانه و کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه برگزار خواهد شد‌ و از همین جا از تمام هنردوستان و هنرمندان برای حضور در مراسم افتتاح نمایشگاه اسکیزوتایپال دعوت به عمل می‌آورم.


نمایشگاه آثار نقاشی این نقاش جوان، 27 مهرماه در گالری سرزمین هنر به آدرس اوین ابتدای کچویی کوچه صفا شماره چهار، ساعت 16 افتتاح می شود.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب