دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه نقاشی حس لحظه‌ها تا 8 آذر در گالری نقش قلم

در گالری نقش قلم، نمایشگاه گروهی نقاشی«حس لحظه‌ها» آثار هنرآموخته‌گان حسین هادی‌پور بروجنی تا 8 آذر برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
کد خبر : 326054
photo_2018-11-15_17-23-58.jpg

رؤیا صلوتی در گفتگو با خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: در گالری نقش قلم نمایشگاه گروهی از آثار هنرآموخته‌گان حسین هادی‌پور بروجنی در حال برگزاری است. این آثار نقاشی که بیشتر در سبک رئال کشیده شده، لحظه‌‌های خاصی را از دید هنرمند به تصویر کشیده است.


مدیر گالری نقش قلم بیان کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان نقاش ناهید سجاد، بهاره افیونی و رؤیا صلوتی و مریم فردین‌ فرد به‌نمایش گذاشته  شده. این آثار برداشتی از حس نقاش در لحظه‌هایی خاص و ناب است که نقاش آن را به تصویر کشیده است. این لحظه‌ها برای مخاطبان  و علاقه‌مندن به هنر نقاشی بسیار مورد توجه خواهد بود.


وی اظهار کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی «حس لحظه‌ها» از روز جمعه 25 آبان تا 8 آذر در گالری نقش قلم پذیرای علاقه‌مندان هنر نقاشی و آثار هنرآموخته‌گان حسین هادی‌پور بروجنی است و از همین جا از تمام دوستداران برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به‌عمل می‌آورم. هنر دوستان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی گالری نقش قلم مراجعه کنند.


انتهای پیام/4100/4071/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته