دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
میر‌مرادی:

مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش مرتفع شد

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موانعی بر سر راه بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در وزارت آموزش و پرورش بود که با تعامل دو دستگاه، برطرف شد.
کد خبر : 326967
images.jpeg

سیدمنصور میر‌مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: در پی تصویب هیأت دولت مبنی بر واگذاری بیمه‌های تکمیلی ایثارگران به دستگاه اجرایی ذیربط که ایثارگر در آن شاغل است, تمام دستگاه‌های اجرایی این امر را اجرا کردند و بیمه تکمیلی ایثارگر بدون مشکلی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستگاه ذیربط واگذار شد.


وی افزود: ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکیدی مضاعف بر پیگیری و نظارت بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اجرای درست این کار, همواره دغدغه بیمه تکمیلی ایثارگران را دارد. در وزارت آموزش و پرورش به علت تعدد ابثارگران و بار مالی که اجرای این مصوبه هیأت دولت به‌همراه داشت، انجام بیمه تکمیلی ایثارگران با مانع روبرو شده بود که با جلساتی که با دوستان در آموزش و پرورش داشتیم  این موانع مرتفع شد.


معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش بدون هیچ گونه اتلاف وقتی بیمه تکمیلی خود را دریافت می‌کنند بیمه‌ای با تمام مزایا و خدماتی که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران اتجام شده بود.برای انجام بیمه تکمیلی ایثارگران در آموزش و پرورش بیمه  عامل متعلق به‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران پیشنهاد شد و آن هم به دلیل آشنایی کامل بیمه عامل بنیاد شهید با ایثارگران و آشنایی ایثارگران نیز متقابلا با بیمه عامل بنیاد شهید و امور ایثارگران که در طول چندین سال پدید آمده، در غیر این صورت دستگاه‌های اجرایی مختار به گزینش هر بیمه عاملی هستند.


انتهای پیام/۴۱۰۰


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته