دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بنیاد شهید؛

لوح فشرده چند رسانه‌‌‌ای شهید عباس دوران رونمایی می‌شود

در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی از لوح فشرده چند رسانه‌ای شهید عباس دوران رونمایی خواهد شد.
کد خبر : 325624
Abbas_D.jpg

رحیم نریمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: با نزدیک شدن به روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته‌ایم که هر کدام از این برنامه‌ها در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار راهبردی است.


مدیرکل اداره اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: قدم اول الگوبرداری نسل جوان از سرداران و حماسه‌سازان دفاع مقدس، شناخت درست و بدون واسطه از اسطوره‌های این دوران است. شناختی که به‌ همت خانواده، دوستان، و هم‌‌رزمان آن شهید مستندسازی می‌شود.


وی اظهار کرد: عباس دوران از سردارانی است که گوشه گوشه زوایای پنهان و پیدای زندگی‌اش سرشار از حماسه و دلاوری است. عباس دوران مردانه جنگید، مردانه زندگی کرد و عاشقانه به شهادت رسید.


نریمانی گفت: در آستانه 40 ساله شدن انقلاب اسلامی از لوح فشرده چند رسانه‌ای زندگی و شهادت شهید عباس دوران رونمایی خواهیم کرد، که شامل زندگینامه، افتخارات، و شهادت عباس دوران است؛ البته در قالب فیلم، عکس، نوشته، صوت و دست نوشته‌ها است.


وی بیان کرد: برنامه اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید تهیه و ساخت این‌گونه آثار است، آثاری که جامع و کامل باشند و سرداران و شهدای دفاع مقدس را به‌درستی به جامعه معرفی کنند.


انتهای پیام /4072/4100/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته