دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت دانشگاه تهران؛

نخستین کنفرانس بین‌المللی صلح و حل منازعه برگزار می‌شود

دانشگاه تهران در نظر دارد نخستین کنفرانس بین‌المللی «صلح و حل منازعه» را حول دو محور مطالعات صلح و حل منازعه برگزار کند.
کد خبر : 326641
1540540146.png

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، دانشگاه تهران با همکاری دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی، انجمن علمی مطالعات صلح ایران و کمیسیون ملی یونسکو - ایران در نظر دارد نخستین کنفرانس بین‌المللی «صلح و حل منازعه» را در روزهای 9 و 10 اردیبهشت 1398 حول دو محور مطالعات صلح و حل منازعه برگزار کند.


«شناسایی استادان، پژوهشگران و آثار مربوط به صلح و حل منازعه در ایران و جهان»، «ایجاد فضای گفتگو و تبادل تجارب بین استادان، پژوهشگران و متخصصان صلح و حل منازعه در ایران و جهان»، «ایجاد و ترویج ادبیات و متون مربوط به صلح و فنون حل منازعه»، «انتشار مجموعه مقالات و آثار مرتبط با صلح و مهارت‌های حل منازعه»، «کمک به حوزه‌های اجرایی و مجامع علمی مرتبط، در تولید متون علمی و تخصصی و حل مسائل»،  «ارتباط با مراکز علمی بین‌المللی فعال در حوزه مطالعات صلح و حل منازعه»، «برگزاری کارگاه‌های پژوهشی با هدف آموزش فنون و مهارت‌های مذاکره و حل منازعه» از اهداف برگزاری این همایش هستند.


علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا 15 بهمن سال جاری و 10 فروردین 1398 چکیده و اصل مقالات خود را به نشانی www.icpcr.ut.ac.ir ارسال کنند.



انتهای پیام/4079


 


 


انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی صلح ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته