دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون اسبق استقلال:

استقلال مدعی اصلی قهرمانی می‌شود

معاون سابق باشگاه استقلال گفت: در صورتی که تیم استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل تقویت شد مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.
کد خبر : 326330
AG8I1602.jpg

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به شرایط این روزهای تیم استقلال اظهار کرد: متأسفانه شرایط آبی‌پوشان مناسب نیست و حرف زدن نیز در این خصوص بی‌فایده است.


وی اضافه کرد: این تیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد مناسبی نداشت و هواداران نیز از شرایط استقلال رضایت ندارند. امیدوارم در نیم‌فصل تیم تقویت شود.


معاون سابق استقلال در خصوص اینکه سوپرجام توسط سازمان لیگ در اتاق دربسته به مسئولان باشگاه پرسپولیس داده شد و این موضوع واکنش باشگاه استقلال را در پی داشت، بیان کرد: تیمی که در بازی حضور نداشته چطور باید سوپرجام را به دست آورد؟ 


نظری جویباری با بیان اینکه استقلال از طریق CAS (دادگاه حکمیت ورزش) پیگیر این موضوع است و امیدوارم به نتایج خوبی برسد، عنوان کرد: منطقی نیست که این جام به پرسپولیس اهدا شود و باشگاه استقلال در این خصوص واکنش خواهد داشت.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید؟ گفت: اگر مدیران استقلال این تیم را تقویت کنند قطعاً این اتفاق خواهد افتاد و شفر نیز مربی باتجربه‌ای است و می‌تواند استقلال را به روزهای خوب بازگرداند.


نظری یادآور شد: هیچ‌کس غیر از شفر نمی‌تواند این تیم را درست کند. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته