دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 19:43
جعفری‌نژاد:

واحدهای دانشگاه آزاد اصفهان به‌صورت هماهنگ عمل کنند

رئیس شورای تخصصی اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: همه واحدهای دانشگاهی استان باید در کنار همدیگر و به‌صورت هماهنگ عمل کنند.
کد خبر : 325919
DSC04541.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، مسعود جعفری‌نژاد امشب در شورای تخصصی اداری و مالی این استان اظهار کرد: باید با اتحاد، همفکری و همراهی نقاط قوت را شناسایی و الگوسازی کرده و نقاط ضعف را مشخص و درصدد ریشه‌کنی کردن آن باشیم.


رئیس شورای تخصصی اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: همه واحدهای دانشگاهی استان باید در کنار همدیگر و به صورت هماهنگ عمل کنند و در مواقع بروز مشکلات، به جای انتقال آن، به دنبال مدیریت و حل مشکل باشند.


وی افزود: 28 واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با یک هدف واحد و با یک خط‌مشی مشخص و دقیق، مشغول انجام فعالیت هستند و باید به دور از موازی کاری، رقابت کاذب و انتقال مشکلات به یکدیگر در مسیر موفقیت و سربلندی دانشگاه آزاد اسلامی گام بردارند.


جعفری‌نژاد با اشاره به سفر اخیر دکتر طهرانچی به اصفهان، خاطرنشان کرد: در این سفر در جلسه‌ای با ایشان، به تصمیمات بسیار مهمی دست یافتیم که منشأ تحولات مهمی از جمله رفع مشکل سالن‌های غذاخوری واحدهای دانشگاهی شد و با توجه به افزایش هزینه‌ها با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم که با هم‌فکری، پیگیری و ارتباط با سازمان مرکزی به نتایج خوبی دست یافتیم.


وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از منابع مالی دولتی محروم است و با تکیه به شهریه دانشجویان سعی در ارائه بهترین خدمات دارد از این رو پذیرش مسئولیت در این دانشگاه، نوعی جهاد است و باید مسئولان با نگاه جهادی سعی در رسیدن به بهترین اهداف را داشته باشند.


معاونان اداری و مالی واحدها به‌طور جداگانه درباره سازمان کارِ و تاپ ‌چارت ابلاغی، شرکت‌های دانش‌بنیان، درخواست بازخرید و بازنشستگی کارکنان، پرداخت وام‌های دانشجویی توسط بانک رسالت و مهر ایران و طرح تعاون، به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/4101/4062


انتهای پیام/

برچسب ها: اصفهان ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته