دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1397 - 13:49
حجت‌الاسلام سالک:

دانشگاه آزاد اسلامی به حل مسائل استان اصفهان ورود کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود دانشگاه آزاد اسلامی به حل مسائل و مشکلات استان اصفهان شد.
کد خبر : 325068
DSC04526.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک  ظهر امروز در جمع دبیران هم‌اندیشی و استادان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود و وجود استادان محقق و اندیشمند به حل مسائل منطقه‌ای ورود و با ارائه شیوه‌های عالمانه، مسئولان را در رفع مشکلات کمک کند.


وی در این جلسه که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از نگاه حضرت امام(ره)، انفجار نور بود و امام خمینی، مبنای حرکت انقلاب اسلامی را اسلام ناب محمدی(ص) می‌دانست.


سالک با بیان اینکه جدانبودن دین از سیاست، مهم‌ترین اصل از اصول دکترین حضرت امام(ره) بود، افزود: تکیه بر اصول اسلامی از مهم‌ترین اصول انقلاب اسلامی بوده و نفی طاغوت استبدادی و سلطنتی و اتکا بر مردم و محوریت ولایت و رهبری از اضلاع سه‌گانه مثلث انقلاب اسلامی است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر زورگویی‌های دشمنان مهم‌ترین راهبرد انقلاب اسلامی و آمریکا مصداق اتم استکبار بوده و مبارزه با استکبار با توجه به رسالت‌های ذاتی انقلاب اسلامی، امری تعطیل‌ناپذیر است.


وی با اشاره به بخشی از خطبه 122 نهج‌البلاغه گفت: امیرمؤمنان علیه‌السلام، رمز پیروزی را تبعیت و همراهی با پیغمبر صلی الله علیه و آله و صبر و استقامت می‌داند و نصرت و پیروزی را متعلق به کسانی می‌داند که اهل استقامت و صبر هستند.


سالک با اشاره به اصول دیگری از انقلاب اسلامی عنوان کرد: نفی رژیم صهیونیستی، اعتقاد به استقلال کشور، انفعال‌نداشتن در برابر دشمن، مردم‌گرایی، حاکمیت ارزش‌های دینی و اتکا به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) از دیگر اصول انقلاب اسلامی است.


وی افزود: دانشگاه باید جوانان را خوب تربیت کند؛ تربیت ایمانی، توانمند، شجاع و... چراکه مدیران آینده کشور از دانشگاه بیرون می‌آیند و طبق برآمدهای کارشناسانه 45 درصد مشکلات مربوط به مدیران اجرایی ضعیف است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان در یک سال اخیر، برگزاری چنین جلساتی را بسیار مفید و ارزنده خواند و خواهان تداوم این‌گونه جلسات با استادان شد.


در پایان این جلسه استادان به طرح سؤالات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند و نماینده مردم اصفهان پاسخ های لازم را ارائه کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته