دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1397 - 10:08
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مشکلات بازار ارز بر خدمات‌رسانی بانکی در مرز مهران اثرگذار است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل بازار ارز و کمبود ارتباطات بانکی دو عامل مهم در ضعف خدمات‌رسانی بانک ملی در مرز مهران هستند.
کد خبر : 320876

احمد سالک‌کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با ضعف خدمات‌رسانی بانکی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران گفت: آن‌چه که دیشب سرکنسولی ایران در کربلا گفت نشان می‌دهد از چندین باجه بانک ملی فقط یکی از آن‌ها مشغول خدمت‌رسانی به زائران بود.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال این نحوه خدمات‌رسانی بانکی به معضلی برای زائران تبدیل شد تصریح کرد: در‌این مورد نمی‌توان از وجود مشکل‌های بازار ارز و کمبود تنظیم ارتباطات بانکی میان ایران و عراق چشم‌پوشی کرد.


سالک در ادامه اظهار کرد: باعث تأسف است که چرا پیش از این تدابیر صحیح به‌خوبی اندیشیده نشده و اگر هم بوده، نقص دارند. البته در سال‌های گذشته چنین مشکلی وجود نداشت و امسال این مسئله به‌وجود آمده و شاید بتوان تحریم را هم سومین عامل وجود این مشکل دانست.


نماینده مردم اصفهان در پایان با اشاره به ازدحام جمعیت در مرز مهران تصریح کرد: عده‌ای با من تماس گرفتند که ساعت‌ها برای عبور از مرز با مشکل روبه‌رو شده‌اند، لذا در هماهنگی و صحبت‌هایی که با مسئولان ذی‌ربط داشتیم قول بهبود شرایط را دادند و نیز در‌این‌خصوص تصمیم گرفتیم تا شورای اربعین را برای ارائه توضیح به کمیسیون فرهنگی احضار کنیم.


انتهای پیام/4079/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته