دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1397 - 07:00
عضوفراکسیون روحانیت مجلس:

ملت ایران 13 آبان چهره دیگری از استکبارستیزی را به نمایش می‌گذارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: سیزدهم آبان امسال در سراسر ایران اسلامی شاهد چهره جدیدی از تقابل ملت با سیاست‌های ضد ایرانی آمریکا هستیم.
کد خبر : 321685
1491972.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تبلیغات رسانه‌ای رئیس‌جمهور آمریکا درباره 13 آبان امسال، با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که خداوند دشمنان ایران اسلامی را از احمق‌ها قرار داده است.


عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا و غرب با شناخت اشتباهی که از انقلاب اسلامی و فرهنگ مردم ایران دارند، حرکت‌هایی را صورت می‌دهند که در نهایت به ضرر خودشان تمام می‌شود.


نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه آنچه تاکنون آمریکایی‌ها در تحریم و تهدید علیه ملت ایران انجام داده‌اند نتیجه‌ای برایشان در بر نداشته است،  تصریح کرد: اینها تاکنون متوجه نشده‌اند هر چه مردم ایران را تهدید کرده‌اند، آنان بیشتر در صحنه حاضر شده و عزمشان برای مبارزه با امپریالیسم جهانی جزم‌تر شده است.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان امسال شاهد چهره جدیدی از تقابل ملت بزرگ ایران با سیاست‌های ضد ایرانی آمریکا خواهیم بود.


انتهای پیام/4071/4034/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته