دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 12:10
دلخوش:

فراكسیون حمایت از بیماران دیابتی در مجلس شورای اسلامی ایجاد شود

نایب‌رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می‌شود فراكسیون حمایت از بیماران دیابتی در مجلس شورای اسلامی ایجاد شود.
کد خبر : 325737
IMG_9275.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، كاظم دلخوش ظهر امروز در كنگره بین‌المللی روز جهانی دیابت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: نیاز است دولت و مجلس شورای اسلامی ساز و كارهایی را برای پیشگیری از دیابت بیندیشند. پیشنهاد می‌شود فراكسیون حمایت از بیماران دیابتی در مجلس شورای اسلامی ایجاد شود تا شاهد حمایت همه‌جانبه از این قشر در جامعه باشیم.


وی با بیان اینكه انجمن دیابت باید حداكثر استفاده از ظرفیت‌ها و امكانات موجود در راستای جلوگیری از گسترش دیابت در كشور را به كارگیرد، گفت: ما نیز در قالب سبدهای حمایتی بسته‌های فرهنگی و تأمین بیمه از بیماران دیابتی حمایت‌هایی را انجام می‌دهیم.


دلخوش تصریح كرد: هیچ یك از این كارها كافی نیستند و باید انجمن‌ها و مؤسسات مردمی دست به دست هم دهند تا خیل عظیم مشكلات این بیماران حل شود.


وی خاطرنشان كرد: همایش‌های انجمن دیابت بیش از پیش افزایش یابد؛ چراكه كه این نوع همایش‌ها نقش مؤثری را در راستای مقابله با این‌گونه بیماری‌ها ایفا می‌كنند.


نایب‌رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر دولت را مجاب كنیم تا بخشی را در جدول برنامه و بودجه به دیابت اختصاص دهد و مجلس نیز آن را تصویب كند، تحول عظیم در حوزه دیابت كشور و مقابله با افزایش چشمگیر مبتلایان به این بیماری را شاهد خواهیم بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته