دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نریمانی‌راد تأکید کرد:

لزوم جذب دانش‌آموزان ممتاز در مدارس سما

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی بر لزوم جذب دانش‌آموزان ممتاز در مدارس سما به‌منظور شکوفاشدن استعدادهای نهفته دانش‌آموزان تأکید کرد.
کد خبر : 325648
IMG_7774.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، محمد نریمانی‌راد صبح امروز در جلسه شورای دبیران دبیرستان دوره دوم دخترانه سما تبریز بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزشی و تعیین شاخص‌های مدنظر در راستای ارزیابی دانش‌آموزان برای رسیدن به این ارتقا تأکید کرد.


وی جذب دانش‌آموزان ممتاز در مدارس سما را در راستای اهداف عالی سازمانی و عاملی در پیشرفت تحصیلی دانست که به نوبه خود با ارائه خدمات متنوع آموزشی، آزمایشگاهی و به‌روز در سما باعث شکوفاشدن استعدادهای نهفته دانش‌آموزان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود. 


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی با اشاره به قابلیت‌های موجود در سما تبریز، نیروی انسانی و دبیران مجرب را سرمایه‌های واقعی سما برشمرد و با توجه به ویژگی‌های شغل معلمی، اخلاق اسلامی و تدریس خوب را دو مؤلفه اصلی در شغل دبیری دانست.


نریمانی‌راد بر ضرورت رفع نواقص موجود و موارد قابل اصلاح تأکید کرد و خواستار بسط و ارتباط مستمر و سازنده مدرسه با اولیای دانش‌آموزان در راستای بالابردن کیفیت آموزشی در سما شد.


رباب نظری، مدیر دبیرستان دوره دوم دخترانه سما تبریز در ابتدای این نشست به ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام گرفته پرداخت و دبیران حاضر نیز با استقبال از فرصت فراهم‌شده به بیان نظر و پیشنهاد خود در حوزه تعلیم و تربیت پرداختند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته