دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با برگزاری کارگاه رخ داد؛

مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش حفاظت از تالاب کانی‌برازان

کارگاه آموزشی، مشارکت و آگاهی‌افزایی با هدف حفاظت از تالاب کانی‌برازان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار شد.
کد خبر : 325181
IMG_9225.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مهاباد، یکی از جاذبه‌های شهرستان مهاباد تالاب کانی‌برازان است که در دهه‌های اخیر مورد استقبال مردم ایران اسلامی قرار گرفته است. دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد در راستای حفظ طبیعت این میراث با مشارکت نهادهای اجرایی و ارگان‌های دولتی این شهرستان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی، مشارکت و آگاهی‌افزایی (سیپا –CEPA) کرد.


دانشگاه آزاد که همیشه بستری مناسب برای همایش‌ها بوده و فعال در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی است، این‌بار نیز حضور پررنگ خود را نشان داد.


این کارگاه 20 و 21 آبان جاری در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی، امور آب، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، انجمن حمایت از حیات وحش تالاب کانی‌برازان، NGO، حفاظت محیط زیست و حضور نمایندگان دفتر اکوسیستم‌های تالاب سازمان مرکزی، دفتر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران، مشاور دفتر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران و دفتر آموزش اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.


در این کارگاه اعضا به سه گروه تخصصی تفکیک شده و موضوع اصلی حفاظت از تالاب کانی‌برازان را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند و به‌صورت اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت مانند افزایش کارگاه‌های توسعه مشارکتی و ارتقای آگاهی از دانش بومی و...  در مدت زمان یک تا 10 سال آینده مشخص شد.


انتهای پیام/4101/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته