دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1397 - 02:56
وزیر اقتصاد دولت سازندگی:

مدیریت آخوندی تبلیغاتی، پوپولیستی و بدون تعهد است

مرتضی محمدخان وزیر اقتصاد دولت سازندگی، مدیریت آخوندی را تبلیغاتی و پوپولیستی دانست و گفت: وی با ارتباطی که دارد در همه مکان‌ها داوطلب گرفتن مسئولیت است.
کد خبر : 324765
99.jpg

مرتضی محمدخان در گفتگو با خبرنگار احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره گزینه‌های پیشنهادی شهرداری تهران اظهارکرد: مسئولیت شهرداری تهران بسیار بزرگ و خطیر بوده و اکثریت نقل و انتقال‌های سیاسی و اجتماعی کشور در این کلانشهر رقم می‌خورد.


وی با بیان اینکه باید شهرداری که انتخاب می‌شود، تهران را خوب بشناسد و اهل این شهر باشد، افزود: فردی استاندار بوده و در تهران مسئولیت می‌گیرد ولی فرهنگ و مشکلات این شهر را نمی‌شناسد و این نمونه مثل شهردار قبلی افشانی بود.


عضو سابق حزب کارگزاران سازندگی با تأکید بر اینکه تهران با این جمعیت بسیار زیاد، مشکلات خاص خودش را دارد که باید به این موارد توجه زیادی داشت، تصریح کرد: جمع‌آوری زباله‌های داخل این شهر بسیار مشکل خواهد بود، حالا چه برسد به اینکه بخواهیم مدیریت شهری آن را پیش ببریم.


محمدخان با اشاره به اینکه افرادی که کاندید شدند و عباس آخوندی نیز در بین آنهاست باید مدیریت شهر تهران را بلد باشند، گفت: شهر تهران دارای شهرک‌های اقماری زیادی بوده و شهردار تهران باید به این موارد مسلط باشد.


وی با بیان اینکه شهردار تهران باید رفاه و خدمات را برای مردم ایجاد کند، ادامه داد: قالیباف مدیر قابلی در شهر تهران بود که یکسری مشکلاتی نیز در فروش شهرداری وی وجود داشت.


آخوندی، دیگر مسئولیت کافی است


وزیر اقتصاد دولت سازندگی در پاسخ به سؤالی درباره انتخاب آخوندی به‌عنوان شهردار تهران، عنوان کرد: آخوندی خود را ابرمرد می‌داند و با ارتباطاتی که دارد در همه مکان‌ها داوطلب گرفتن پست و مسئولیت است و اگر آخوندی تا به اکنون با مدیریت و خدمت برای خود بهشت را خریده است  دیگر مسئولیت کافی است.


وی با تأکید بر اینکه باید دیگران هم در مدیریت دخیل شوند و درست نیست که تمام امکانات در اختیار خانواده آخوندی باشد، خاطرنشان کرد: آدم‌های دیگری برای برعهده گرفتن مدیریت وجود دارند، اما  آخوندی وسط میدان می‌آید و با رفتارهای تبلیغاتی و پوپولیستی مدیریت را برعهده گرفته و بعد هم نیمه راه، کار را رها می‌کند و هیچ تعهدی هم نمی‌پذیرد.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی مطهری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
۰
یعنی باید دوباره این افکار پوسیده در تهران مسئولیت بگیره و تا ۱۴۰۰ خرابه ای ازش نمونه
هلدینگ شایسته