دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 12:47
فعال دانشجویی مطرح کرد:

تناقض‌ رفتار آخوندی در مسکن مهر

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به تناقض‌ رفتار آخوندی، وزیر سابق راه را برای پست شهردار تهران مناسب ندانست.
کد خبر : 324701

امیرحسین رفعتی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره انتخاب عباس آخوندی به‌عنوان گزینه شهرداری تهران از سوی اعضای شورای شهر عنوان کرد: عملکرد وزیر سابق راه، مسکن و شهرسازی در این چند سال مشخص کرده است که وی به‌جای دفاع از عملکرد خود با آمار و ارقام صحیح درباره تمام مسائل کشور اظهار نظر می‌کند.


وی با بیان اینکه آخوندی در قبال عملکرد گذشته خود در وزارت راه پاسخگو نبوده است، افزود: این فرد سرشار از غرور و استکبار در برخورد با افراد و به‌ویژه مستضعفان است.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با تأکید بر اینکه آخوندی سرشار از تناقض است عنوان کرد: یک نمونه‌  از این تناقض، سخنی است که در مراسم تودیع خود عنوان کرد مبنی بر اینکه «افتخار می‌کنم حتی یک مسکن مهر هم افتتاح نکرده‌ام» در حالی که همین فرد، در مجلس مدعی بود مسکن مهر لازم است و خودش آغازگر طرح مسکن مهر بوده اما همین‌که رأی آورد شروع کرد به بد و بیراه گفتن به مسکن مهر.


رفعتی تصریح کرد: جای تعجب است آخوندی با این عملکرد مشخص که به‌هیچ‌وجه قابل دفاع نیست، جزء کاندیداهای اصلی شهرداری تهران قرار گرفته است.


وی ادامه داد:‌ اصلاح‌طلبان همیشه بهانه می‌آورند که نیروهای ما برای انتخابات‌ مختلف رد صلاحیت می‌شوند، با وجود شورای تماماً اصلاح‌طلب در حالی‌که شورای نگهبانی هم در کار نیست تاکنون سه سرپرست و دو شهردار در مدت کوتاهی تغییر کرده است و اکنون هم نیروی قدرتمندی در گزینه‌ها دیده نمی‌شود.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در بین گزینه‌های مطرح شده محسن هاشمی از شاخصه‌های بهتری نسبت به دیگران برخوردار است؛ اما با باندبازی و از ترس اینکه مهدی چمران به شورا راه پیدا کند کنار گذاشته می‌شود و در نهایت از کمبود نیرو به گزینه‌ای همچون آخوندی رسیده‌اند.


رفعتی در پایان گفت: برخی نظریه‌ای داده‌اند که شهر تهران ائتلافی اداره شود. این نمونه جدیدی از مدیریت شهری است که برخی مطرح می‌کنند. این اتفاقات نشان داد جریان لیبرال داخل کشور که ادعای کارآمدی و مظلوم‌نمایی می‌کند تا چه حد کارآمد است.


انتهای پیام/4007/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته