دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 09:29
هاشمی:

موضوع انقلاب اسلامی در کلاس درس دانشجویان مطرح و تبیین شود

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: استادان دانشگاه موضوع انقلاب اسلامی را برای بسط و گسترش ارزش‌ها در کلاس درس دانشجویان مطرح و تبیین کنند.
کد خبر : 324625
IMG_4624.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودهن، سیدمحمود هاشمی صبح امروز در ششمین نشست علمی اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن  با ارائه برخی آمار و ارقام گفت: آمریکا در حال افول است و اگر بخواهیم از منظر سیاسی  به مسائل داخلی جامعه آمریکا نگاه کنیم، خواهیم دید که به‌‌شدت بیمار و در حال زوال است.


وی با اشاره به فرمایش امام (ره) از تسخیر لانه جاسوسی به‌عنوان انقلاب دوم یاد و خاطرنشان کرد: سیر تطور 13 آبان از 43 تا 58 ماهیت استکبارستیزی دارد و آنچه در این 40 سال با آن مواجه بوده‌ایم، نشان‌دهنده و مؤید این موضوع بوده که این نظام استکباری  همیشه در حال دشمنی با انقلاب اسلامی ایران است.


هاشمی با توجه به انجام کارهای تشکیلاتی و تأثیرات مثبت آن در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: ما استادان دانشگاه وظیفه داریم موضوع انقلاب اسلامی را برای بسط و گسترش ارزش‌ها در کلاس درس مطرح کنیم و هیچ‌گاه به مسائل و رخدادهای کشور بی‌تفاوت نباشیم و تا جایی که می‌توانیم برای نسل جوان آینده‌ساز خوی استکباری آمریکا را تبیین و همیشه به این فراز از توصیه امام راحل توجه کنیم که به این شیطان بزرگ هیچ‌گاه اعتماد نکنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز در این نشست گفت: دشمنان با نقشه و تدبیر در تلاش برای ایجاد ناامیدی و دلسردکردن مردم از نظام و انقلاب هستند؛ اما با یاری امام زمان(عج) و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، درایت مسئولان کاردان و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، قوی‌تر از گذشته مقابل خوی اهریمنی استکبار خواهیم ایستاد و در این راه به پیروزی خواهیم رسید.


حسن شهرکی‌پور تأکید کرد: یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های ما در آموزش عالی بالابردن سطح آگاهی و بینش سیاسی اساتید برای مواجهه با مسائل جاری کشور و منطقه  است.


رضا صدرالحسینی پژوهشگر و تحلیلگر مسائل سیاسی نیز از مشروطیت به عنوان دوره‌ای مشخص در تاریخ معاصر ایران یاد کرد و با یادآوری رنجی که مشروطه‌خواهان در راه استقلال‌خواهی کشور کشیدند، اظهار کرد: نکته مهم در مشروطیت این بود که به‌وجود آورندگانش برای حفظ مشروعیت آن مجبور شدند سر خودشان را بالای دار ببرند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: رودهن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته