دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

آوار مشکلات روی سر شفر/ استقلال تیمی که انگار یتیم است

تیم استقلال اصلاً روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و سرمربی آلمانی استقلال مانده است با کلی مشکلات و حاشیه‌های ریز و کوچک اطراف تیمش چه کار کند.
کد خبر : 323457

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال این روزها بحران‌های زیادی را پشت سر می‌گذارد و این موضوع هواداران آبی را حسابی نگران کرده است.


بر این اساس، در جدیدترین حاشیه ایجاد شده برای آبی‌ها، دو بازیکن معترض استقلال یعنی روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از حضور در تمرینات منع شده‌اند.


بر این اساس، وینفرد شفر که به یک مربی منظم شهرت دارد، با اعلام اینکه تیمم جای بازیکنان بی‌انضباط نیست، آب پاکی را روی دست بازیکنان آبی‌پوش ریخت.


استقلال که این روزها نتایج خوبی در لیگ و جام حذفی کسب نمی‌کند، دچار حاشیه‌های متعددی شده است که این حواشی ممکن است این تیم را در ادامه مسابقات با بحران‌های جدی‌تری مواجه کند.


از یک‌سو نتیجه نگرفتن استقلال موجب نارضایتی هواداران این تیم شده است و از سوی دیگر شایعات برکناری سرمربی آلمانی استقلال روزهای بدی را برای هواداران این تیم رقم زده است.


حذف از مسابقات جام حذفی، نتایج دور از انتظار در لیگ برتر و عملکرد ضعیف مدافعان این تیم، رمقی را برای هواداران باقی نگذاشته است. روز گذشته نیز شاگردان شفر مقابل تیم دهم جدولی ماشین‌سازی به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند تا روزهای بد استقلال ادامه داشته باشد.


قطعاً بازیکنان جوانی که این فصل به عضویت استقلال در آمده‌اند، برای موفقیت نیاز به زمان دارند. جدایی ستاره‌های فصل گذشته استقلال از این تیم شامل تیام، امید ابراهیمی، امید نورافکن، سرور جباروف، سید مجید حسینی و ... که هر کدام وزنه‌ای برای تیم خود بودند در کسب نتایج ضعیف این فصل تأثیر منفی داشته است.


به نظر می‌رسد، جای خالی یک هافبک طرح مانند جپاروف یا مجتبی جباری و مهاجم هدف و گلزن مانند تیام در این تیم احساس می‌شود.


امید ابراهیمی فصل گذشته فرمانده آبی‌پوشان به‌ حساب می‌آمد، به طوری که نشست خبری نبود که شفر به تعریف و تمجید از ابراهیمی نپردازد. نقش تیام نیز فصل گذشته در استقلال اظهر من الشمس است. این مهاجم سیه‌چرده سنگالی در حضور کوتاه‌مدت خود در استقلال عملکردی از خود برجای گذاشت که تحسین هواداران و حتی مخالفان استقلال را نیز در پی داشت.


شفر که متوجه این نقاط ضعف تیمش شده در جلسه‌ای با فتحی مدیرعامل استقلال ضرب‌الاجل تعیین کرد و خواستار جذب یک هافبک طراح و یک مهاجم شد.


الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای استقلال که با مبلغ بسیار بالا جذب این تیم شد به‌هیچ‌ عنوان در حد و اندازه‌های یک گلزن تمام‌عیار نشان نداده و همین امر اعتراض هواداران آبی‌پوش را در پی داشته است. این بازیکن تنها توانسته یک گل در جام حذفی آن هم از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر برساند.


بر این اساس شفر قصد دارد با جذب مهاجم گلزن علاوه بر حل مشکل گلزنی تیمش، از فیزیک بدنی گرو بیشتر استفاده کند.


به‌ هر صورت با شرایط فعلی استقلال برای نتیجه‌گیری نیاز به زمان دارد تا بتواند به اوج برسد و در این زمینه نقش کادر فنی، مدیریت و هواداران بسیار مثمرثمر خواهد بود.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته