دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرط سازمان لیگ برای تعویق دیدار استقلال با پدیده

سازمان لیگ برای به‌تعویق انداختن دیدار استقلال با پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر شرطی برای آبی‌پوشان گذاشته است.
کد خبر : 323257

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان تیم پدیده است و سازمان لیگ باتوجه به دیدار روز شنبه پرسپولیس با کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب دور برگشت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا دیدار آبی‌پوشان با نماینده مشهد در ورزشگاه تختی برگزار شود اما کیفیت چمن این ورزشگاه مطلوب نیست.


سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه چرا دیدار استقلال با پدیده در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، به خبرنگار آنا گفت: باشگاه استقلال بنا بر قانون در ابتدای فصل، ورزشگاه‌های آزادی و تختی را به‌عنوانِ دو ورزشگاه خود برای میزبانی از حریفان به سازمان لیگ معرفی کرده است. این موضوع بنا بر قوانین AFC است و همه باشگاه‌ها موظف هستند در ابتدای فصل دو ورزشگاه را برای میزبانی از رقبای‌شان معرفی کنند.


وی درباره اینکه باشگاه استقلال می‌تواند زمان بازی را به تعویق بیندازد، اظهار کرد: اگر کیفیت چمن ورزشگاه تختی مناسب نیست، می‌توان در ورزشگاه دیگری که باشگاه استقلال آن را معرفی می‌کند بازی با پدیده برگزار شود. اگر هم باشگاه استقلال بتواند رضایت باشگاه پدیده را جلب کند، این بازی به‌تعویق می‌افتد. سازمان لیگ تنها درصورتی موافق عقب افتادن مسابقه است که هر دو باشگاه استقلال و پدیده موافق باشند این مسابقه در زمان دیگری برگزار شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته