دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همسر مرحوم پورحیدری:

استقلال با عاشقانی چون پورحیدری موفق می‌شود

همسر مرحوم پورحیدری گفت: استقلال در مدیریت نیاز به افرادی دلسوز دارد و با عاشقانی چون پورحیدری سربلند می‌شود.
کد خبر : 323319

فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص 14 آبان دومین سالگرد درگذشت مرحوم منصور پورحیدری گفت: زندگی پس از فوت شوهرم سخت می‌گذرد، هنوز سنگینی نبود منصور روی قلب‌مان است. با لطف باشگاه استقلال که با مدیریت امیرحسین فتحی اداره می‌شود کمی از سنگینی فوت منصور کم شده است.


وی درباره اینکه بسیاری معتقدند پس از مرحوم پورحیدری استقلال عاشق واقعی در مدیریت خود ندیده است، گفت: من در مورد دیگران اظهارنظری نمی‌کنم اما منصور برای استقلال منحصربه‌فرد بود، او به تمام معنا عاشق این تیم بود و حاضر بود دست به هر کاری بزند تا استقلال را موفق کند. امیدوارم افراد دلسوزی در مدیریت باشگاه استقلال حاضر شوند تا این تیم بتواند سیر صعودی خوبی داشته باشد. این تیم با عاشقانی چون شوهرم سربلند می‌شود.


همسر مرحوم پورحیدری درخصوص اینکه استقلال می‌تواند با وینفرد شفر موفق شود، گفت: من به شفر اعتماد دارم، البته نسبت به سال گذشته استقلال بازیکنان خوبی ندارد و زمان می‌برد تا مربی بتواند بازیکنان را آماده مصاف‌های بزرگ کند. در خصوص اینکه برخی بازیکنان خارجی نتوانستند انتظارها را برآورده کنند باید کادر فنی پاسخگو باشد. هر مربی ممکن است اشتباه کند اما شفر مربی بزرگی است و می‌تواند در آینده استقلال را به نتایج درخشانی برساند.


نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص نتایج تیم بانوان گفت: بسکتبال بانوان پس از چهل سال محرومیت امسال 10 اعزام داشته است. ملی‌پوشان مشتاق هستند تا به موفقیت‌های مهمی برسند. رامین طباطبایی رئیس فدراسیون سعی کرده تا بهترین شرایط را فراهم کند، البته چون در بحران اقتصادی هستیم. آن‌طور که دلمان می‌خواهد نمی‌توانیم هزینه کنیم اما اگر روی سند راهبردی برنامه‌ها را جلو ببریم در سال‌های آینده می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم. خانم‌های بسکتبالیست توانایی زیادی برای پیشرفت دارند و از آنها انتظار رشد زیادی می‌رود چون درد محرومیت را کشیده‌اند.


انتهای پیام/ 4051/4048/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته