دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1397 - 05:30
همسر مرحوم پورحیدری:

قول پرداخت طلب مرحوم پورحیدری را دادند/ به مدیریت فعلی باشگاه استقلال امیدوارم

همسر مرحوم پورحیدری گفت: مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال قول پرداخت طلب مرحوم پورحیدری را داده‌ است و به مدیریت فعلی خیلی امیدوارم.
کد خبر : 309261

فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص اینکه بالاخره ماجرای طلب مرحوم پورحیدری از باشگاه استقلال به کجا رسید؟ گفت: در صحبتی که شب گذشته با آقای فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال داشتم، وی قول داد که در اسرع وقت طلب همسر مرحومم پرداخت شود.


وی اضافه کرد: مدیران قبلی باشگاه نیز قول پرداخت طلب ما را داده بودند اما به هر دلیل عملی نشد، به مدیرت فعلی خیلی امیدوارم و روی قول مدیرعامل استقلال حساب باز می‌کنم.


همسر مرحوم پورحیدری در پاسخ به این سؤال که آیا علاقه‌ای به فعالیت در حوزه فوتبال دارید؟ توضیح داد: اکنون سمت نایب رئیسی بانوان فدراسیون بسکتبال را دارم، اما اگر پیشنهادی شود با بررسی تمام جوانب تصمیم نهایی را می‌گیرم.


نایب رئیس سابق بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص اینکه وضعیت فوتبال بانوان را در حال حاضر چگونه ارزیابی می‌کنید، متذکر شد: خوشبختانه وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان خوب است و اوضاع به خوبی پیش می‌رود، امیدوارم دختران فوتبالیست نیز همانند فوتسالی‌ها در آسیا و جهان بدرخشند، چراکه پتانسیل آن را دارند.


شجاعی ادامه داد: تیم ملی فوتبال بانوان سابقه قهرمانی آسیا را دارد و این عنوان می‌تواند حتی در بین تیم‌های مطرح آسیا از جمله استرالیا، چین، کرخه‌جنوبی و شمالی، ژاپن و ... تکرار شود، به شرطی که برنامه‌ریزی درست باشد.


انتهای پیام/ب/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته