دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملی‌پوش فوتبال ساحلی:

برای کسب قهرمانی به میدان می‌رویم

ملی‌پوش تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم ما همیشه برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رود و امیدواریم با قهرمانی از این رقابت‌ها برگردیم.
کد خبر : 323113
01032779 (1).jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مصطفی‌ کیانی در مورد آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی در آستانه رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و با توجه به اینکه قبل از رقابت‌های بین‌قاره‌ای به پرتغال رفتیم و اردویی در آن کشور داشتیم، شرایط بهتر از قبل شد چرا که  بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شده‌اند و تجربه بین‌المللی نداشتند با این اردو توانستند تجربیات خوبی به دست بیاورند. امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.


وی ادامه داد: تیم ما همیشه برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رود. این دوره هم مثل دوره‌های پیشین برای کسب مقام اول راهی رقابت‌های می‌شویم و امیدوارم به این افتخار برسیم.


ملی‌پوش‌ تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار کرد: بعد از رقابت‌های جام‌ بین‌قاره‌ای رقابت‌های آسیایی را پیش‌رو داریم که سهمیه رقابت‌های جهانی هم محسوب می‌شود بنابراین تمام تلاشمان را باید به کار بگیریم که جواز حضور در رقابت‌های جهانی را به دست بیاوریم.  شرکت در رقابت‌های بین‌قاره‌ای مسلماً تجربه بسیار خوبی برای تیم ملی است تا بتوانیم هماهنگی بیشتری کسب کنیم و با آمادگی کامل راهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی که اسفندماه در تایلند برگزار خواهد شد، شویم.


کیانی در پایان گفت: خدا را شکر، اردوهای خوبی برگزار شد. البته می‌توانند بیش از این هم به ما رسیدگی کنند. ما یکی از تیم‌های مقام‌آور برای فدراسیون هستیم و امیدواریم که توجه بیشتری به ما بشود. البته خوشبختانه تمام پاداش‌هایی که قول آن را به ما داده بودند، پرداخت شده و تنها پاداش مربوط به جام جهانی هنوز پرداخت نشده است.


انتهای پیام/4051/4057/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته