دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاپیتان تیم فوتبال ساحلی:

برزیل به مقام دومی فکر کند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی کشورمان پتانسیل قهرمانی در جام بین قاره‌ای را دارد و مطمئن باشید این عنوان به ایران خواهد رسید.
کد خبر : 323247
1765168.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از ساعت 19:30 به وقت تهران در نخستین‌ دیدار  به مصاف آمریکا می‌رود.


بر این اساس، شاگردان اوکتاویو که اردوی بسیار خوبی را در پرتغال پشت‌سر گذاشتند امیدوارند در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای به مقام قهرمانی برسند.


به همین بهانه سراغ محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی رفتیم تا پیش از اعزام به امارات برای شرکت در جام بین‌ قاره‌ای شرایط تیم ملی را جویا شویم.


در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی بفرمایید. اردو چطور بود؟


خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و اردوهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، به خصوص اردوی پرتغال که ملی‌پوشان را در وضعیت خوبی قرار داد. سه دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی پرتغال موجب شد تا به مرز آمادگی صددرصد برسیم و امیدوارم بتوانیم از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و آبروی فوتبال ساحلی ایران در این مسابقات دفاع کنیم.


پیش‌بینی‌تان از مسابقات جام بین‌قاره‌ای چیست؟ فکر می‌کنید به چه عنوانی در این رقابت‌ها برسید؟


در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای همواره مدعی بوده‌ایم و حتی در سال 2013 قهرمان این دوره از مسابقات شدیم. تیم فوتبال ساحلی ایران در دنیا قدرتمند است و این را بارها ثابت کرده‌ایم، به طوری که در رنکینگ فیفا عنوان سومی را داریم و در پیکارهای جام بین‌قاره‌ای نیز تنها هدف‌مان قهرمانی خواهد بود.


چقدر از حریفان خود شناخت دارید.


از حریفان شناخت داریم و بارها با این تیم‌ها رودررو شده‌ایم. برزیل، روسیه، تاهیتی و ... تیم‌های بسیار خوبی هستند و رقیب اصلی ما برزیل است و مطمئن باشید با تلاش بچه‌ها این تیم را مغلوب خواهیم کرد و در این صورت علاوه بر ارتقا در رنکینگ جهانی می‌توانیم به قهرمانی امیدوارتر شویم.


با توجه به سابقه آقای گلی، قول آقای گلی می‌دهی؟


ابتدا موفقیت تیم برای من مهم‌تر است و در مرحله بعد می‌خواهم آقای گلی این مسابقات را به دست بیاورم.


بعد از مسابقات آسیایی انتظارات از تیم ملی فوتبال ساحلی بالاتر رفته است و همه منتظر قهرمانی شما در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای هستند.


اختلاف فوتبال ساحلی ایران با آسیا بسیار زیاد است و این را در گذشته ثابت کردیم. سطح فوتبال ساحلی ایران بالاتر رفته است و مطمئناً هدف ما قهرمانی جهان است. مسلماً با تدابیری که کادر فنی و مسئولان دیده‌اند به این هدف دست پیدا خواهیم کرد.


در خصوص لیگ فوتبال ساحلی صحبت کنید.


شرایط لیگ بسیار خوب است و  لیگ فوتبال ساحلی ایران تنها لیگی است که در دنیا تیم‌ها به صورت رفت و برگشت بازی می‌کنند. لیگ ایران 6 تا 7 ماه به طول می‌انجامد و بهترین لیگ دنیا هستیم، اما مشکل اسپانسر برای برخی تیم‌ها مشکل‌ساز شده است که امیدوارم برطرف شود تا لیگ پویاتری را شاهد باشیم و این موضوع به تیم ملی هم کمک زیادی می‌کند.


شما چه پیشنهادی برای قدرتمندتر شدن لیگ فوتبال ساحلی دارید؟


حضور تیم‌های قدرتمند به پویاتر شدن لیگ کمک بسیاری می‌کند و تنها تیم ریشه‌‌دار پارس جنوبی است. از باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان می‌خواهم در لیگ فوتبال ساحلی حضور داشته باشند تا تیم ملی قدرتمندی هم داشته باشیم. 


آیا پاداش شما داده شده است؟


شرایط برای همه تیم‌ها برابر است و اگر پاداشی هم پرداخت نشده، مربوط به همه است.


ظاهراً جوانان تیم ملی پاداش خود را دریافت کرده‌اند.


همانطور که گفتم اگر قرار است پاداشی داده شود به همه باید پرداخت شود نه تنها جوانان، بنابراین امیدوارم در این خصوص عدالت رعایت شود.


بعد از دوران بازیگری علاقه‌ای به مربیگری دارید؟


فعلاً که به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی هستم و بعد از دوران بازیگری اگر تیم ملی به من احتیاج داشت در خدمت هستم در غیراینصورت برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته