دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملی‌پوش فوتبال ساحلی:

فینالیست جام بین‌قاره‌ای خواهیم شد

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای به دنبال صعود به دیدار فینال هستیم.
کد خبر : 323103
fwtbl_shly.jpg

مسلم مسیگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در پرتغال گفت: اردوی بسیار خوبی را برگزار کردیم. به‌نوعی هم برای بازیکنان باتجربه و هم برای بازیکنان جدید تیم ملی بسیار مفید بود. ان‌شاءالله با آمادگی که از این اردو کسب کردیم در مسابقات بین قاره‌ای مقام خوبی به‌دست خواهیم آورد.


وی درباره اینکه پیش‌بینی‌اش از رتبه‌ای که ایران در مسابقات جام بین‌قاره‌ای به‌دست می‌آورد چیست، اظهار کرد: همان‌طور که همه در جریان هستند، واقعاً در گروه سختی قرار داریم. البته  ما هم تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان جوان و باکیفیتی هم اخیراً به تیم پیوسته‌اند. هدف ما در وهله اول صعود از گروهی است که در آن قرار داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم و این‌طور نیست که از ابتدا برای بازی‌های دور بعد برنامه‌ریزی کنیم.


بازیکن تیم ملی ساحلی افزود: برای تک‌تکِ بازی‌ها برنامه خاصی داریم. ان‌شاءالله با اول شدن در گروه با حریف نسبتاً آسانی در مرحله بعدی روبه‌رو خواهیم شد و در غیر این صورت یعنی با کسب مقام دوم مجبور خواهیم بود به مصاف حریف سرسخت و سنتی خود یعنی برزیل برویم. ان‌شاءالله بتوانیم در گروه اول شویم و در نهایت به فینال برسیم.


وی درباره شانس ایران برای فتح جام در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در آسیا است، البته نه اینکه جام بین‌قاره‌ای مهم نباشد، همه می‌دانند که بعد از جام جهانی، جام بین‌قاره‌ای معتبرترین مسابقاتی است که در رشته فوتبال ساحلی برگزار می‌شود ولی قطعاً در آسیا هدف ما قهرمانی است. البته در درازمدت هم هدف بعدی ما مسابقات جام جهانی در سال آینده است.


مسیگر در خصوص اینکه فصل قبل در کدام تیم بازی کرد، گفت: بازیکن باشگاه پارس جنوبی بودم و الان سه سال متوالی است که قهرمان لیگ برتر می‌شویم. ان‌شاءالله که شرایط فراهم شود و بتوانیم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان که حدود یک ماه دیگر در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود حضور پیدا کنیم.


وی در خصوص اینکه برنامه‌ای برای لژیونر شدن دارد یا خیر تصریح کرد: تابه‌حال سابقه عضویت در چهار، پنج تیم خارجی از باشگاه‌های آسیایی گرفته تا اروپا را در کارنامه‌ام دارم. در آینده هم هر جا که شرایط مناسبی فراهم باشد امکان رفتن و بازی کردن وجود دارد. در کل دنیا فقط کشور ایران است که دارای لیگ فوتبال ساحلی است که به‌طور منظم برگزار می‌شود و اگر پیشنهاد خوبی از نظر مالی ارائه شود، قطعاً در خدمت تیم‌های خارجی هستم.


مسیگر در مرد اینکه چه زمانی مربی می‌شود، تأکید کرد: در حال حاضر مدت دو سال است که در تیم پارس جنوبی بوشهر هم به‌عنوان بازیکن و هم به‌عنوان مربی حضور دارم و قطعاً هدف ادامه مربیگری در آینده را نیز دارم تا ان‌شاءالله بتوانم کمکی برای فوتبال ساحلی کشورم باشم.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته