دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 10:24
باقری عنوان کرد:

شکست استکبار جهانی در دو جنگ اقتصادی و رسانه‌ای علیه ایران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد با توجه به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن علیه ایران گفت: به‌زودی شاهد شکست استکبار جهانی در این دو جنگ خواهیم بود.
کد خبر : 322929

محمد باقری در حاشیه راهپیمایی امروز 13 آبان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در دولت‌آباد اظهار کرد: مردم غیرتمند ایران و دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان و استادان در عرصه‌های مختلف از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، نگرش‌ها و آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه برنامه‌ها و مدیریت‌های دانشگاهی خود در دانشگاه و بعد از آن جامعه قرار داده و بدهند.


وی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: با استفاده از این رهنمودهای مهم و حیاتی شاهد کاهش آسیب‌های موجود از جمله فاصله گرفتن دانشگاه‌ها از دردهای جامعه و در مقابل، رشد شاخص‌های کیفی، فرهنگی، سیاسی، علمی و اجتماعی دانشگاه‌ها خواهیم بود که قطعاً جامعه از آن بهره خواهد برد.


باقری افزود: یکی دیگر از وظایف دانشگاهیان، حفظ استقلال جامعه و تلاش برای قطع وابستگی و استقلال کشور اسلامی است؛ چراکه دانشگاه باید مبدأ تحولات و زمینه‌ساز استقلال و خودباوری باشد. در اصل دانشگاه محلی برای دغدغه‌های اجتماعی استادان، دانشمندان و پژوهشگران برای حل مسایل و معضلات جامعه بوده و نقش این قوه عاقله باید مورد تأکید قرار گیرد.


سرپرست واحد دولت‌آباد با اشاره به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: راه حل اساسی حل مسائل توجه به داخل و توانمندی‌های جوانان انقلابی این مرز و بوم است و ان‌شاالله به‌زودی شاهد شکست استکبار جهانی در این دو جنگ خواهیم بود؛ چرا که آزموده را آزمودن خطاست.


وی ادامه داد: مردم شریف ایران اسلامی در این 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، تجربه سه نوع جنگ (هشت سال دفاع مقدس)، جنگ نرم (رسانه‌ای) و جنگ اقتصادی را داشته و به حول و قوه الهی در هر سه برهه از زمان به برکت خون شهدا موفق بیرون آمده و ان‌شاالله موفق بیرون خواهد آمد.


باقری افزود: مردم شریف ایران در طول این دوران با مجاهدت و ایثار و تقدیم هزاران شهید باعث شکست استکبار در دوران هشت سال دفاع مقدس شدند.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با اشاره به راهپیمایی روز 13 آبان گفت: اکنون نیز همان اقشار از استاد، دانشجو ، معلم و دانش‌آموز چه بسا بیشتر از گذشته در صحنه حضور داشته و با تمام توان خود آماده دفاع از آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و راهپیمایی باشکوه 13 آبان امسال نشانه محکمی از این حضور است.


وی ادامه داد: ملت ایران به‌ویژه جامعه فرهیخته و دانشگاهی با عمق بینش، بصیرت و روحیه استکبارستیزی خود به‌رغم تلاش‌ دشمنان از جمله تحریم‌ها و فشارهای متنوع اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای با عزم جدی، روحیه انقلابی و توکل به خدای متعال و حضور در عرصه‌های جهاد علمی و اقتصادی در نهایت پیروز میدان خواهد بود.


اتتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته