دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1397 - 13:08
آقاجانی:

اربعین حقیقتی بی‌نظیر در جهان است

معاون دانشگاه آزاد ملارد گفت: راهپیمایی اربعین یک حادثه استثنایی است که نمونه شبیه آن در جهان وجود ندارد و باید قدر این واقعیت مملو از حقیقت را بیشتر بدانیم.
کد خبر : 321919
6K2A8757 copy.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملارد، طهمورث آقاجانی در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با ارج نهادن به مقام ارزشمندترین اسوه مردانگی، ایمان، شهادت، مقاومت و ازخودگذشتگی سالار شهیدان(ع)، اظهار کرد: یکی از جلوه‌های بسیار زیبای اربعین حسینی حرکت پیاده خیل مشتاقان آن حضرت(ع) است که حماسه‌ای وصف‌ناشدنی و جلوه‌ای درک‌ناشدنی را می‌آفریند.


به گفته معاون دانشگاه آزاد ملارد، دشمنانی که زیارت چند هزار نفره سابق را در اربعین حسینی تحمل نکردند، امروزه نظاره‌گر حرکت سیل‌گونه و میلیونی زائران آن حضرت(ع) هستند که به‌صورت خودجوش و کاملا مردمی چشمان جهانیان را مبهوت خود ساخته است.


وی با اشاره به پیام عاشورا یعنی دفاع از حقیقت ناب توحید، افزود: راهپیمایی اربعین یک حادثه استثنایی  است که نمونه شبیه آن در جهان وجود ندارد و ما باید قدر این واقعیت مملو از حقیقت را بیشتر بدانیم.


آقاجانی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری که راهپیمایی اربعین حسینی حسنه‌ای ماندگار است، گفت: ترکیب عشق و ایمان، عقل و عاطفه از ویژگی‌های منحصر به فرد مکتب اهل بیت(ع) بوده و حرکت عاشقانه و مؤمنانه مردم از کشورهای مختلف جهان در این پدیده بی‌سابقه، بی‌تردید از جمله شعائر الهی است.


حجت‌الاسلام محمود مهدوی نیز در این مراسم به شرح کاملی از جایگاه سیدالشهدا(ع) پرداخت و گفت: حضور پرشور و خودش مردم دلیل اصلی حماسه‌آفرینی این واقعه تاریخی است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته