دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1397 - 11:42
روستاآزاد:

ادعای کمرنگ شدن نقش جهانگیری بازی سیاسی است

عضو هیأت مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اینکه اصلاح‌طلبان می‌گویند معاون اول رئیس‌جمهور نقش کمرنگی در کابینه دارد، فقط یک بازی سیاسی است.
کد خبر : 321658
1441625531873_IMG12015776-th3.jpg

رضا روستاآزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در ارتباط با احتمال کمرنگ شدن نقش معاون اول رئیس‌جمهور در کابینه گفت:  این دولت در ابتدا که شروع شد، دولت ائتلاف اصلاح‌طلبان بود که این جناح آن‌ را به‌ عنوان رَحِم اجاره‌ای که ابراهیم اصغرزاده تئوریسن اصلاح‌طلب مطرح کرد، قبول داشتند اما این رَحِم اجاره‌ای خواسته‌های آن‌ها را تأمین نکرده است.


عضو هیئت مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان فکر نمی‌کردند دولت این‌قدر ضعیف عمل کند افزود: در روزهای اخیر همین دوستان اصلاح‌طلب گفتند باید کم‌کم پشت دولت را خالی کنیم و اعتقاد دارند عملکرد ضعیف دولت دارد به ضرر آن‌ها تمام می‌شود و احتمال اینکه آینده‌شان را از دست دهند، وجود دارد که استعفای عباس آخوندی به بهانه همفکر نبودن با دولت، بخشی از سیاست‌های آن‌هاست.


این استاد دانشگاه در ادامه گفت: اینکه اصلاح‌طلبان می‌گویند معاون اول رئیس‌جمهور نقش کمرنگی در کابینه دارد، فقط یک بازی سیاسی است و می‌خواهند با این بازی برای جهانگیری وجهه خوبی ایجاد کنند و این‌طور وانمود کنند جهانگیری نقشی در مشکلات امروز کشور ندارد، زیرا او توانایی بالایی دارد اما نمی‌گذارند کار کند و همچنین جناح اصلاح‌طلب طی یک بازی می‌خواهد محمود واعظی را مسئول ناکارآمدی‌های امروز نشان دهد. اما روحانی خودش سیاست‌مدار توانمندی است و خوب می‌داند چگونه با اصلاح‌طلبان رفتار کند و در این مدت نگذاشته است، از دولتش سوءاستفاده کنند اما در عین حال به آن‌ها کم امتیاز نداد و انتخاب آخوندی و جهانگیری نمونه‌ای از این امتیاز دادن‌هاست.


عضو هیأت مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان افزود: با توجه به اینکه تنها حدود سه سال به پایان دولت دوم روحانی باقی مانده است، جناح اصلاح‌طلب می‌خواهد طوری وانمود کند تا از هر تقصیری خود را منزه نشان دهد و نزد مردم اعتبار جمع کند اما در این مدت که قدرت را در دست داشتند به جای کار کردن برای مردم فقط به فکر افزایش قدرت خودشان بودند.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته