دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1397 - 20:05
متانی:

روحانی اطلاعی از وضع زندگی مردم ندارد/ انتقاد شدید از شریعتمداری

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با انتقاد از سخنان اخیر رئیس‌جمهور که اعلام کردند ما ارزانترین کشورهستیم، گفت: روحانی اطلاعی از وضع زندگی مردم ندارد.
کد خبر : 321541
11233.jpg

علیرضا متانی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا بدترین توهین به شعور مردم را درک نکردن آنان دانست و گفت: رئیس‌جمهور در انتخابات شعارهای زیادی دادند که دارای تناقضات بسیاری بود.


دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با انتقاد از سخنان اخیر رئیس‌جمهور که اعلام کردند ما ارزان‌ترین کشور هستیم، گفت: چون روحانی اطلاعی از وضع زندگی مردم ندارد نمی‌تواند برنامه‌ریزی درستی از اقتصاد و اشتغال داشته باشد.


وی در ادامه سخنانش با اشاره به این‌که کشور را نمی‌توان با شعار و شوی تبلیغاتی اداره کرد، افزود: اگر از بنده که به‌عنوان یک تحلیلگر سیاسی هستم، سؤال کنند آینده کشور را چطور ارزیابی می‌کنید می‌گویم نگران اوضاع هستم.


دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی اضافه کرد: بنده فکر می‌کنم رئیس‌جمهور نه‌تنها اطلاعی از اوضاع کشور ندارد بلکه از داشتن مشاوران خوب هم محروم است.


وی همچنین به برگشت 180درجه‌ای فکر و تصمیم نمایندگان خانه ملت از دادن رأی اعتماد به شریعتمداری به‌عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقاد کرد و گفت: نمایندگان خانه ملت در زمان وزارت شریعتمداری در پست وزارت صمت چند بار ایشان را به‌ مرز عزل شدن کشاندند، چطور به تصدی این شخص بر وزارتی دیگر رضایت دادند که این خود جای سؤال دارد.


متانی حافظه مردم را قوی دانست و افزود: وزرا و مسئولان بدانند مردم حافظه خوبی دارند و کارهای ضعیف دولت را به‌خوبی تشخیص می‌دهند.


وی جایگاه نظارتی در کشور را بسیار ضعیف دانست و گفت: نظارت خوبی در اجرای برنامه‌ها نداریم و همین عامل سبب ضعف در مدیریت‌ شده است.


دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت: تا زمانی که فامیل‌سالاری در دولت از بین نرود، نمی‌توانیم خدمت خوبی به مردم عرضه کنیم.


وی ادامه داد: بنده به‌عنوان یک جریان حزبی مستقل به آقای روحانی اعلام می‌کنم با این روند نمی‌تواند معضل بیکاری و فساد اقتصادی را از بین ببرد.


متانی یکی از برکات کاری دولت روحانی را قطع بیمه 400 هزار خانواده ایثارگران دانست و افزود: آقای روحانی این رسم خدمت نیست.


وی ادامه داد: ما اصولگرایان، مجلس شورای اسلامی را به سبب عدم تبیین درست، واقعی، شفاف و صادقانه و همراه با روحانی مقصر می‌دانیم.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: ana آنا حسن روحانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته