دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گلریز:

صلابت اربعین را نمی‌توان وصف کرد

خواننده سروده‌های انقلابی صلابت حماسه عظیم راهپیمایی اربعین حسینی را وصف‌ناشدنی می‌داند.
کد خبر : 321377
n82734455-71998365گگگگ.jpg

محمد گلریز در گفتگو با خبرنگار حوزه  موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: امسال توفیق شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی عظیم را پیدا کردم و توانستم از نزدیک شکوه و عظمت  این حماسه الهی را درک کنم؛ خدا را شاکرم و از اینکه توانستم در این جمع حضوری دوباره پیدا کنم، احساس جوانی و سرزندگی می‌کنم.


وی بیان کرد: پیوستگی در این راهپیمایی یکی از نشانه‌های عظمت و بزرگی امام حسین (ع) است که تمام عاشقان خود را در این راه قرار داده، بعضی‌‌‌‌‌‌‌ها با پاهای تاول زده و خون‌آلود از راه برنمی‌‌گردند و این راه را مصمم و استوار ادامه می‌دهند. در هر موکب عزیزانی هستند که از زائران حضرت سیدالشهدا پذیرایی می‌کنند و هیچ چشم‌داشتی ندارند.


این خواننده سروده‌های انقلابی گفت: زائران حرم سیدالشهدا در مسیر، وقتی بنده را می‌بینند، مرا مورد لطف و مهر خود قرار می‌دهند و وقتی می‌بینند هنرمندان نیز در این راه قدم گذاشته‌اند، هنرمندان را از خود می‌دانند.


وی اضافه کرد: خیلی خوب بود که مسئولین در مورد راهپیمایی بزرگ اربعین، شرایطی را مهیا می‌کردند که تمام هنرمندانی که علاقه به حضور در این حماسه را دارند به‌صورت منسجم و سازماندهی شده، در غالب یک کاروان در این مسیر قدم بگذارند. برای تمام هموطنانم آرزوی سلامتی و آرامش می‌کنم و از خدا می‌خواهم که شرایط را برای آرزومندان زیارت حرم سیدالشهدا (ع) مهیا فرماید.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته