دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1397 - 12:14
دژپسند در گفتگو با آنا:

برنامه‌های امیدبخش در وزارت اقتصاد داریم/ مدیران همراه می‌مانند

وزیر امور اقتصادی و دارایی از اجرای برنامه‌های امیدبخش اقتصادی در آینده خبرداد و گفت: برای عبور از شرایط سخت نیازمند یاری مردم هستیم.
کد خبر : 321373
1200px-نشست_تخصصی.jpg

فرهاد دژپسند در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره آغاز کارش در دولت اظهار کرد: از صبح امروز  به وزارت اقتصاد رفتم و کارم را آغاز کردم.


وی درباره تغییرات احتمالی در این وزارتخانه تصریح کرد: در شرایط سختی قرار داریم که مدیران بدنه اقتصادی باید خودشان را با آن تطبیق دهند؛ بنابراین چنانچه مدیران بتوانند در پیشبرد اهداف وزارتخانه همراه ما باشند، تغییر نخواهیم داشت، در غیراین‌صورت  تمهیداتی  اتخاذ می‌کنیم.


وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید براینکه کار در موقعیت کنونی با توجه به توطئه‌های اقتصادی دشمنان بسیار سخت خواهد بود و اصلاً آسان نیست، گفت: با توجه به منابع انسانی که در اختیار داریم به فضل خدا کار را پیش برده و از بحران‌ها عبور خواهیم کرد.


دژپسند با اشاره به سوءتبلیغ‌ها پیرامون 13 آبان امسال خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره مقابل توطئه‌ها و موقعیت‌های سخت مقاومت و با همه سختی‌ها از هویت و اصالت ملی خود دفاع کرده‌اند.


وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت برای عبور از شرایط سخت اقتصادی، روی مشارکت مردم حساب ویژه باز کرده و وزارت اقتصاد هم برنامه‌های امیدآفرینی دارد که به‌زودی آن را اجرایی می‌کند.


وی ابراز امیدواری کرد که بتواند برنامه‌های ارائه شده به مجلس را به صورت کامل عملیاتی و اجرایی کند.


به گزارش آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی صبح امروز طی حکمی فرهاد دژپسند را به‌عنوان وزیر اقتصاد و دارایی منصوب کرد.


در پیام رئیس‌جمهور آمده است: با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ 1397.08.05 مجلس شورای اسلامی، جناب‌عالی به سمت «وزیر امور اقتصادی و دارایی» منصوب می‌شوید تا با به‌کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رئیس‌جمهور اقدام نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته