دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1397 - 11:08
سخنگوی حزب اسلامی کار:

نشست دفاتر استانی حزب اسلامی کار ماه آینده برگزار می‌شود

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت:‌ نیمه دوم آذر، مسئولان دفاتر شهرستان‌ها و استان‌ها را به تهران دعوت خواهیم کرد تا نشست یک‌روزه‌ای داشته باشیم.
کد خبر : 321356
139510010914438099508904.jpg

محمد نیشابوری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در رابطه با جلسه ماه آینده حزب اسلامی کار گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است نیمه دوم آذر، مسئولان دفاتر شهرستان‌ها و استان‌ها به تهران دعوت شوند تا نشست یک‌روزه‌ای داشته باشیم.


سخنگوی حزب اسلامی کار درباره دستور کار جلسه ماه آینده حزب با حضور مسئولان دفاتر استانی و شهرستانی تصریح کرد: دستور کار اول درباره بررسی گزارش‌های مسئولان دفاتر از اوضاع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شهرستان‌هاست و همچنین درباره گزینه‌های احتمالی برای نامزدی نمایندگی انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی گزارشی ارائه خواهد شد و میزان عملکرد و محبوبیت نمایندگان فعلی و دیدگاه مردم به آن‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


نیشابوری دستور کار دوم حزب را در جلسه ماه آینده این‌گونه تشریح کرد: دستور کار دوم، بررسی راهکارها و استراتژی‌های حزب برای انتخابات سال آینده خواهد بود و بعد از اینکه نظرهای استان‌ها و شهرستان‌ها را شنیدیم، این نظرها در شورای سیاسی حزب مطرح و در آخر دستورالعملی تدوین می‌شود و بعد از تصویب شورای مرکزی، این دستورالعمل در نیمه اول سال 98 به دفاتر استانی و شهرستانی ارسال خواهد شد.


وی در پایان افزود: در این نشست یک‌روزه از تعدادی از اساتید و کارشناسان دعوت خواهد شد تا درباره برنامه‌های حزب سخنرانی کنند.


انتهای پیام/4079/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته