دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1397 - 11:39
حزب اسلامی کار:

نظارت بر عملکرد دولت فراموش نشود

روابط عمومی حزب اسلامی کار در بیانیه‌ای نوشت: از نمایندگان ملت ایران توقع می‌رود نظارت بر عملکرد دولت را فراموش نکنند.
کد خبر : 321366
636726984663980457.jpg

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، روابط عمومی حزب اسلامی کار در بیانیه‌ای از نمایندگان ملت برای برگزاری جلسه روز شنبه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی تقدیر کرد.


در ابتدای این بیانیه آمده است: روز گذشته و تا پاسی از شب نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی در فضایی آرام و توأم با عقلانیت، کارنامه و برنامه چهار وزیر پیشنهادی دولت محترم را بررسی و در نهایت با رأی قاطع خود آقایان شریعتمداری، رحمانی، اسلامی و دژپسند را برای اداره وزارتخانه‌های متبوع برگزیدند.


این بیانیه ادامه داد: حزب اسلامی کار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مجلس دهم با دولت دوازدهم در انتخاب شایسته وزرای پیشنهادی از دولت محترم و وزرای برگزیده می‌خواهد تا در طول دوران خدمت خود به مردم عزیز ایران، همواره حرکت در مسیر توسعه و آبادانی کشور با هدف رفع محرومیت‌ها، توجه به اقشار آسیب‌پذیر، رونق اقتصادی و رشد کار و تولید و مبارزه با فساد را سرلوحه خود قرار دهند.


در پایان این بیانیه آمده است: این حزب از نمایندگان ملت بزرگوار ایران توقع دارد ضمن بررسی مشکل‌های قانونی در مسیر اجرای برنامه‌های کلان کشور و رفع آن‌ها، نظارت بر عملکرد دولت را فراموش نکنند. ایران در روزها و ماه‌های آتی در شرایط حساس اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی قراردارد؛ بنابراین لازمه رشد، توسعه و برون‌رفت از وضعیت سخت کنونی در گام نخست اندیشیدن به منافع ملی و سپس کار و تلاش بی‌وقفه است.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته