دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1397 - 09:40
برای شرکت در اربعین؛

44 دانشجو دانشگاه آزاد کرمان به کربلا اعزام شدند

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: 44 دانشجوی این دانشگاه عازم کربلا شده که پس از اسکان در نجف، به‌مدت سه روز به سمت کربلا پیاده‌روی می‌کنیم.
کد خبر : 321050
IMG_8107.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، علیرضا پایوردی صبح امروز در مراسم بدرقه دانشجویان زائر پیاده‌روی اربعین حسینی که با حضور مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان صبح امروز در گلزار شهدای گمنام برگزار شد، تعداد دانشجویان شرکت‌کننده واحد کرمان در این آیین باشکوه را 44 نفر اعلام کرد.


مسئول کاروان بسیج دانشجویی در‌خصوص برنامه‌های پیش‌روی این کاروان گفت: ان‌شاءالله پس از عبور از مرز در نجف اسکان خواهیم داشت و به مدت سه روز به سمت کربلا پیاده‌روی می‌کنیم که برای اسکان این ایام هم با ستاد دانشجویی هماهنگی‌های لازم انجام شده و پس از زیارت کربلای معلی به‌سمت کرمان بازخواهیم گشت.


علیرضا پایوردی با اشاره به اینکه امسال نخستین سالی است که به این شکل کاروان فرستاده می‌شود، اظهار کرد: تا جایی‌که ما مطلع هستیم در کل کشور تنها کاروانی هستیم که تا مرز، بعد از مرز، نجف، کربلا و برگشت تا مبدأ را متقبل شده‌ایم و این کار بسیار عظیمی بود که با الطاف سیدالشهداء(ع) موفق به انجامش شدیم.


عضو بسیج دانشجویی واحد کرمان، موضوع زمان در طول مسیر و پیاده‌روی را برای فعالیت‌های فرهنگی و هم‌افزایی دانشجویان بسیار مناسب دانست و افزود: برای این سفر بسته‌های فرهنگی شامل کتاب‌های هشت بهشت، مفاتیح‌الجنان، مهر، سربند و یک پلاکارد انحصاری مزین به نام یک شهید والامقام برای نصب بر روی کوله‌پشتی  به دانشجویان هدیه داده شد تا هر دانشجوی کرمان نایب‌الزیاره یک شهید در پیاده‌روی اربعین باشد.


وی افزود: در این کاروان از یکی از راویان جنگ تحمیلی نیز دعوت شده تا از فرصت‌های بی‌شمار دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهیدان کربلا در  راستای بصیرت‌افزایی دانشجویان به بهترین صورت استفاده شود.


پایوردی ضمن تقدیر از دانشگاه و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان، برای برنامه‌ریزی‌های مدون از ثبت‌نام تا اعزام دانشجویان، افزود: برای ثبت‌نام‌ها غرفه‌ای در نظر گرفته شده بود و به‌صورت مناسب اطلاع‌رسانی شد و برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی در حوادث احتمالی و آمادگی هم‌سفرهایمان نیز چندین جلسه توجیهی برگزار شده و دانشجویان عازم در ریز امور پیش‌رو قرار دارند.


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمان ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته