دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با هدف اجرای برنامه‌های اربعین حسینی؛

29 مهر کاروان قرآنی عازم کربلا می‌شود

کاروان قاریان و گروه‌های تواشیح با عنوان کاروان نور، روز 29 مهر برای اجرای برنامه‌های قرآنی اربعین عازم عراق می‌شوند.
کد خبر : 318862
eaa89e3ef0204215a9eb4210d394cd66.jpg

حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از اعزام کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران به عراق خبر داد و گفت: کاروان نور که متشکل از قاریان و گروهای تواشیح هستند، 29 مهر عازم عتبات عالیات می‌شوند.


وی به اجرای برنامه‌های قرآنی در مرز ایرانی و داخل خاک عراق اشاره کرد و افزود: برنامه‌های قرآنی در مرز چذابه و شلمچه برگزار می‌شود و سایر برنامه‌ها در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و مسیر پیاده‌روی اجرا خواهد شد.


مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با بیان اینکه در اربعین امسال 60 قاری اجرای برنامه خواهند داشت، تصریح کرد: برخی از برنامه‌های قرآنی در موکب‌ها به صورت ثابت برگزار می‌شود که قاریان در طول روز اجرا دارند و به ارائه خدمات قرآنی در قالب مشاوره قرآنی، غرفه کودک، پاسخ به شبهات، بیان احکام، تصحیح قرائت نماز می‌پردازند.


وی از اجرای برنامه‌های قرآنی از 10 تا 20 صفر خبر داد و خاطرنشان کرد: کاروان راهیان نور متشکل از گروه‌های تواشیح و قاریان بین‌المللی هستند، همه این عزیزان بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در اربعین برنامه‌های قرآنی را اجرا می‌کنند و این افتخاری است که شامل قاریان جمهوری اسلامی ایران شده تا اربعین حسینی در عتبات عالیات حضور داشته باشند.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته