دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1397 - 14:53
آیت‌الله علما خواستار شد؛

لزوم شفاف‌سازی مسئولان در انجام تمام امور

امام‌جمعه کرمانشاه خواستار شفاف‌سازی مسئولان در انجام تمام امور شد.
کد خبر : 320932

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته کرمانشاه, اربعین حسینی را رمز جاودانه عاشورا بیان کرد و گفت: مسئولان باید در مورد تمام کارهایی که انجام می‌دهند، شفاف‌سازی کنند.


امام‌جمعه کرمانشاه ادامه داد: مسئولی که در رأس تمام امور قرار می‌گیرد باید طبق فرمایش امیرالمومنین(ع) تمام کارهایش را شفاف‌سازی کند و برای مردم توضیح بدهد.


نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به اقدامات شنیع آمریکا و دیگر کشورهای غربی برای از بین بردن اتحاد بین ملت‌های ایران و عراق اشاره کرد و گفت: وحدت دو کشور ادامه پیدا می‌کند و دشمنان توان از بین بردن این وحدت را ندارند.


خطیب نماز جمعه کرمانشاه مراسم معنوی و کنگره عظیم اربعین حسینی را یک رویداد بزرگ و جهانی بیان کرد که باید با معرفت و بصیرت همراه باشد و متذکر شد: این مراسم بزرگ در جهان بی‌سابقه و نشان‌دهنده اقتدار، اتحاد و عظمت مسلمانان است و اثر قیام سیدالشهدا(ع) تا ابد جاودانه می‌ماند.


وی رویدادها و مناسبت‌های تقویمی از جمله هفته کتاب و کتابخوانی و سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده را مورد یادآوری قرار داد و گفت: افزایش میزان مطالعه کتاب در نسل جدید باید با تلاش والدین و مربیان از سنین پایه آغاز شود.


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews آنا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب