دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1394 - 10:40
در گفت‌وگو با آنا

نوابخش: خبر، جریان روح زندگی در کالبد جوامع بشری است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: خبر، جریان روح زندگی در کالبد همه جوامع بشری است.
کد خبر : 32045

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهرداد نوابخش با گرامیداشت روز خبرنگار در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: کسانی که به تولید، پردازش و توزیع بی‌طرفانه اخبار اهتمام می‌ورزند، نمایندگان واقعی مردمند و در این ارتباط، موجب همبستگی و انسجام همه مردم و زمینه وحدت ملی، همدلی و همزبانی همه آحاد مردم بوده و بدین ترتیب سبب اعتلاء و توسعه یافتگی جامعه می‌شوند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی افزود: در این میان نقش دست‌اندرکاران تولید خبر و ارتباط‌گران حرفه‌ای و کار آزموده در آگاهی‌بخشی و جامعه‌پذیر کردن اقشار جامعه تعیین کننده است.


نوابخش گفت: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وقایع جنگ تحمیلی، این مرز و بوم شاهد رخدادها و حوادث تاریخی بوده که ثبت و ضبط آنها وظایف سنگینی را بر دوش خبرنگاران و تولیدکنندکان اخبار، در راستای تنویر افکار ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی قرار داده است.


وی یادآور شد:‌ در سال‌های اخیر شاهد نقش تعیین‌کننده دیپلماسی رسانه‌ای در راستای دستیابی به دیپلماسی عمومی و دفاع از حقوق حقه ملل ستمدیده منطقه بوده‌ایم. در این راستا، آموزش، حرفه‌گرایی و تربیت نیروهای تولیدکننده اخبار و اطلاعات در بیان حقایق و واقعیت‌های جوامع در حال رشد، در راستای پاسداری از منافع ملی برحق آنها دریغ نورزیده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته