دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام کلانتری:

ظاهر دانشگاه آزاد اسلامی باید مورد نظر اسلام و فرهنگ ملی باشد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری عنوان کرد: ظاهر این دانشگاه باید مورد نظر اسلام و فرهنگ ملی باشد.
کد خبر : 320241
DSC_0174.jpg

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ارومیه، با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در میزبانی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) خاطرنشان کرد: فعالیت واحد ارومیه در این دوره از مسابقات حرکت فاخر و چشمگیری بود که با توان هرچه تمام، زمینه برگزاری مسابقات بی‌نظیری را فراهم آورد.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در‌خصوص رویکرد فرهنگی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: بر‌اساس سند راهبردی فرهنگی، مسیر و نقشه فرهنگی برای همه واحدهای دانشگاهی مشخص شده است.


کلانتری با تأکید بر اینکه این سند راهبردی، حرکت فراگیر فرهنگی است که جنبه‌های معرفتی را شامل می‌شود، افزود: ارتقای سطح فکری، فرهنگی، دینی، معرفتی، انقلابی و اعتقادی دانشجویان از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت فرهنگی در سال تحصیلی جدید است که انتظار می‌رود همه واحدها در این راستا همگام و همدل با سازمان مرکزی عمل کنند.


وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری این دانشگاه، عنوان کرد: ظاهر دانشگاه آزاد اسلامی باید مورد نظر اسلام و فرهنگ ملی باشد که اجرای هرچه دقیق‌تر این دستورالعمل را می‌طلبد.


کلانتری تصریح کرد: ایجاد فضای اخلاقی که زمینه‌ساز تحصیل مناسب دانشجویان است، توجه به قرآن و عترت و مسجدمحوری، ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و اردوهای معرفتی از جمله اقداماتی است که در سال تحصیلی جدید شاهد آنها خواهیم بود.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
مادر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
۰
حاج اقا خواهشاً به باطن دانشگاه آزاد نيز توجه كنيد كه با دزدي و حق كشي پيش مي رود .
هلدینگ شایسته